Toon energieverbruik zakt naar nul | Eneco Community
beantwoord

Toon energieverbruik zakt naar nul

• 20 februari 2014
  • 1 reactie
  • 125 Bekeken

Beste Eneco,

Sinds gisteren heb ik Toon, ook door jullie geinstalleerd.
Wat mij nu opvalt is dat ik het verbuik van de engeriemeter terug ziet lopen en zover terug dat hij eindigd op nul.
Als ik op het display kijk dan zie ik een uitroepteken wat inhoudt dat er iets niet klopt.
Als ik dan ga kijken wat er aan de hand is geeft Toon aan dat er iets met de sensor is die op me elektriciteitsmeter is geplakt.
Als ik dat er wat aan rommel dan komt de waarde weer terug in beeld alleen na een paar uur zakt het weer terug naar nul en krijg ik weer de zelfde melding.

Hoe kan dit en hoe los ik dit op?

Met vriendelijke groet,
Dries74
icon

Beste antwoord door Folkert 20 februari 2014, 11:57

Beste Dries74,

Allereerst leuk dat je de weg naar dit forum hebt gevonden! Blijft de sensor goed op de juiste positie hangen? Als dit niet het geval is kunnen we je sensorhouders en plakkers opsturen. Ook kunnen wij kijken in je grafieken om te kijken of ons iets opvalt als je dat wil.
Hiervoor moet wel de toegang klantenservice aanstaan op je Toon. Als je nog vragen hebt hoor ik deze graag!

Groet,

Folkert
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +6
Beste Dries74,

Allereerst leuk dat je de weg naar dit forum hebt gevonden! Blijft de sensor goed op de juiste positie hangen? Als dit niet het geval is kunnen we je sensorhouders en plakkers opsturen. Ook kunnen wij kijken in je grafieken om te kijken of ons iets opvalt als je dat wil.
Hiervoor moet wel de toegang klantenservice aanstaan op je Toon. Als je nog vragen hebt hoor ik deze graag!

Groet,

Folkert