Toon en spaarlampen | Eneco Community
vraag

Toon en spaarlampen

• 22 oktober 2017
  • 4 reacties
  • 122 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 87 reacties
Hello,

Normaal heb ik +/- 350 watt verbruik in de avond.
Vanavond had ik een schommelende waarde op de Toon van 0, 19, 24 watt, alle resetten gedaan maar geen resultaten.
Toen denken en dacht ik heb in een schemerlamp 3 spaarlampen van 2 watt elk gedaan, ik die lamp uit gedaan en even wachten en hoppa 351 watt lamp aan even wachten hoppa 4 watt verbruik.
Ik weet nu wat het is en het goede aantal watt zal wel verzonden worden.
Zou er nu echt zoveel ruis over het net gaan?

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Dag @Hans,

Dat is inderdaad opvallend! Ik kijk graag even met je mee, maar helaas kan ik geen gegevens vinden op basis van het klantnummer dat in je profiel staat. Zou je deze eens willen controleren? Als je dan toch bezig bent zou het voor ons ook schelen als je alvast de externe toegang op Toon aan wilt zetten via menu > Toon Support. ;-)

Groet, Denise
Reputatie 3
Badge +3
Hoi Denise,

Heb klant nummer aangepast een 8 teveel ?

Vanavond als ik thuis ben zal ik externe toegang aan zetten.
En zal morgen de hele dag de lamp laten branden, overdag is stroom verbruik 171 watt of hoger dus je zou ook dan het schommelende watt moeten kunnen zien, lag gisteren tussen 0, 14, 29 watt Verder heb ik er geen probleem mee nu ik weet wat het is. Bedankt voor de@ reactie groetjes Hans
Reputatie 3
Badge +3
@Denise
Externe toegang staat aan lamp brand zat op 361 watt lamp aan nu nog 1 watt morgen laat ik de lamp aan en de toegang om 17.00 uur gaat het uit
Reputatie 3
Badge +3
@Denise
Externe toegang staat aan lamp brand zat op 361 watt lamp aan nu nog 1 watt morgen laat ik de lamp aan en de toegang om 17.00 uur gaat het uit

@Denise, Het is opgelost er zat een dimmer tussen die wel uit stond ( lampen branden dan vol uit ) maar die was warm heb hem er tussen uit gehaald en het probleem is nu weg. Externe toegang staat nog aan tot dinsdag 17.00 uur , dus als je toch nog wilt kijken kan dat. bedankt voor het mee denken. groetjes Hans.

Reageer