Toon connectie met internet verloren | Eneco Community
vraag

Toon connectie met internet verloren

  • 3 november 2013
  • 29 reacties
  • 1397 Bekeken


Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

29 Reacties

Reputatie 4
Badge
De soft en hardreset komen volgens mij beide op hetzelfde neer.
ja zo kun je het ook zien:o
weer wat geleerd 😕
al zet ik er mijn vraagtekens bij.


Hoi Jan,

Maar het verschil tussen hard en soft reset is mij eigenlijk niet duidelijk.
Vandaar dat ik het nader aan Danielle heb gevraagd.
Reputatie 7
Badge +6
@Brandje,

Hierbij een uitleg in verschil van de soft- en hardreset:

Met een softreset zijn er eigenlijk ook nog 2 mogelijkheden. Via het systeem kan je Toon herstarten en worden alle netwerkverbindingen netjes afgesloten. Ook is Toon aan de onderkant van het scherm met het knopje te resetten, waardoor Toon direct opnieuw opstart. Verder heeft dit geen gevolgen voor Toon.

Een hardreset is eigenlijk bedoeld als bovenstaande niet helpt of als de CV-module niet goed werkt of reageert. Dit is de enige manier om deze module te resetten. Verder heeft dat geen gevolgen voor Toon.
Hoi Danielle,

Dank voor de verduidelijking. 
Het verschil zit 'm uiteindelijk in het of niet netjes afsluiten/afmelden van Toon.