beantwoord

Toon blijft opstarten en wil geen contact maken me router

De Toon blijft opstarten vele malen per dag . Heb dit al via twitter gevraagd aan eneco en kreeg dan te horen dat ik moest resetten maar het probleem blijft zich herhalen. Ook krijg ik geen contact meer met mijn router daar blijft hij in hangen. Vrijdag een bericht naar klantenservice gestuurd omdat ik het probleem opgelost wil hebben . Heeft iemand een idee wat het is ? Of is Toon gewoon kapot , zoiets kan natuurlijk ook gewoon.
icon

Beste antwoord door Brandje 16 januari 2018, 12:26

Het verbinden met je router en of modem is dus het probleem.
Pas de standaard methode eens toe:

Maak router en modem stroomloos

Maak de Toon module bij je CV even 5 minuten stroomloos.

Zet daarna de stroom er weer op en loop dan naar je router en modem en zet daar ook de stroom weer op.

Bekijk origineel

3 Reacties

Het verbinden met je router en of modem is dus het probleem.
Pas de standaard methode eens toe:

Maak router en modem stroomloos

Maak de Toon module bij je CV even 5 minuten stroomloos.

Zet daarna de stroom er weer op en loop dan naar je router en modem en zet daar ook de stroom weer op.
Heel erg bedankt Toon heeft eindelijk weer contact met de router en niet meer herstart. Nu hopen dat het zo blijft anders weet ik in ieder geval hoe ik het moet oplossen.
Hoi W. Heemskerk,

Graag gedaan uiteraard; gijn dat het gelukt is??

Ja dat is een beproefde methode.
Jouw Toon blijft hangen, omdat je modem even geen vefbinding met Toon kon maken.

Dat is nu hersteld.

Hopelijk blijft dat nu zo.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen