toon app werkt niet meer | Eneco Community
beantwoord

toon app werkt niet meer

• 16 oktober 2015
  • 50 reacties
  • 2069 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

50 Reacties

Badge
Ja hier in Vianen ook nog niks vanaf een uur of 15:00. Ik hoop dat ze het toch snel op kunnen lossen. Je went zo snel aan dat gemak, dat als ie het niet doet toch een gemis is.
DJK daar heb je helemaal gelijk in. Ik hoop zeker dat het snel over is
Hier in Zoetermeer hetzelfde probleem
Reputatie 1
Badge +4
Dat was hier ook, maar alles is weer ok. Komt bij jullie vast en zeker ook weer allemaal goed. Vermoed dat het per regio hersteld gaat.
Bij mij doe die het ook weer in Vianen
En bij mij werkt het ook weer
In rotterdam hoogvliet werkt alles ook weer prima
Badge +5
Hier nog down, status pagina geeft aan geen verbinding met internet maar wel verbonden met router, op pagina om internet in te stellen zegt hij wel verbonden is met internet, lekker overzichtelijk :?

Als je je er wat vaker in verdiept of dit meemaakt dan wen je er aan en leer je dat er wel eens wat fout kan gaan in de communicatie, net als bij mensen. Het kontroleren van je eigen internet verbinding is je eerste stap en is dat in orde dan even naar het forum om te kontroleren of later nog eens kijken of Toon wel verbinding heeft. Verder niet gaan resetten of routers controleren enz. Je CV blijft ook zonder internet werken maar is alleen niet via internet communiceerbaar.
OP mijn tablet werkt hij wel maar op mijn telefoon niet
Hier nog steeds down in Houten
iPhone werkt het wel weer. Heel fijn maar op iPad niet blijft zeggen gegevens ophalen
iPhone werkt het wel weer. Heel fijn maar op iPad niet blijft zeggen gegevens ophalen

Dat schreef ik al eerder.
Er wordt hard aan gewerkt.
Komt goed en heeft uiteraard niets met je locatie te maken!!
Hier werkt de app wel, maar het dagverbruik in het startscherm klopt niet meer. Staat nu al bijna 48 uur hetzelfde. De grafieken kloppen wel gewoon
Hier werkt de app wel, maar het dagverbruik in het startscherm klopt niet meer. Staat nu al bijna 48 uur hetzelfde. De grafieken kloppen wel gewoon

Welke App bedoel je en waarop draait die App?
Reputatie 1
Badge +4
OP mijn tablet werkt hij wel maar op mijn telefoon niet
Ik heb een HTC en dus met Android. Werkt dus gedeeltelijk wat ik eerder schreef. Vreemd dat er dus bij u verschil is tussen tablet en mobiele telefoon, die dan waarschijnlijk ook een Android is.
Android 5.1 app versie 2.1.1 (512)
Android 5.1 app versie 2.1.1 (512)

Kijk nu is het duidelijk!
Degenen die met Ios werken, daar zijn vaak de problemen al opgelost.
Heb je voor de zekerheid je modem/router opnieuw opgestart?
Anders gewoon even afwachten omdat bij Eneco sinds 2 dagen geleden problemen zijn op de server.
Ze werken hard aan een oplossing.
Badge +2
Ton dit is misschien gedeeltelijk waar. Ik heb hier iOS, maar wel via de iPad verbinding (voor hoe lang?) maar niet via mijn iPhone. Heb wel mijn modem gereset want daarvoor had ik met beide geen verbinding.
Het zit hem toch echt in verbinding tussen de mobiele app's en service center. Want mijn Toon heeft vannacht gewoon gegevens opgehaald en er is daar geen foutmelding te zien.
Dus het is gewoon afwachten totdat het probleem is opgelost met service center. Geduld is een schone zaak toch?
Ton dit is misschien gedeeltelijk waar. Ik heb hier iOS, maar wel via de iPad verbinding (voor hoe lang?) maar niet via mijn iPhone. Heb wel mijn modem gereset want daarvoor had ik met beide geen verbinding.
Het zit hem toch echt in verbinding tussen de mobiele app's en service center. Want mijn Toon heeft vannacht gewoon gegevens opgehaald en er is daar geen foutmelding te zien.
Dus het is gewoon afwachten totdat het probleem is opgelost met service center. Geduld is een schone zaak toch?

Dan geldt mijn eerdere verhaal over de groepen op de server.
Net de iPad en iPhone gecontroleerd en alle App's werken perfect!
Hier werkt het sinds een uurtje ook weer normaal
Hier werkt het sinds een uurtje ook weer normaal

En nu maar hopen dat we nog feedback van Eneco krijgen, want het blijft wel akelig stil:@
Reputatie 1
Badge +4
Hier is het ergens in de ochtend alles weer hersteld. Toon werkt weer zoals het hoort. Ook de rookmelders en slimme stekker.
Nadat ik de update had uitgevoerd van Toon werkte bij mij de App ook niet meer. Gewoon de app verwijderen en een nieuwere versie opnieuw downloaden. Opgelost! ( Bij mij dan...)
Reputatie 1
Badge +4
Inderdaad. Zo werkte dat ook bij mij.
Nadat ik de update had uitgevoerd van Toon werkte bij mij de App ook niet meer. Gewoon de app verwijderen en een nieuwere versie opnieuw downloaden. Opgelost! ( Bij mij dan...)

Hoi Ritman,

Dat geldt namelijk altijd voor de geïnstalleerde App's op smartphone en/of tablet.
Dus bij een volgende update kan zich dit weer voordoen, maar je weet nu de oplossing!
Overigens is de normale volgorde uiteraard altijd updates voor allerlei zaken eerst binnen halen en dan de update voor Toon binnenhalen.