toon app werkt niet meer | Eneco Community
beantwoord

toon app werkt niet meer

• 16 oktober 2015
  • 50 reacties
  • 2069 Bekeken

Badge +1
  • Reageert regelmatig (level 9)
  • 18 reacties
Hallo sinds vandaag werkt de toon app niet meer,
zowel pc tablet chromebook telefoon ipad noem maar op .verbinding met service is goed andere router geprobeerd . maar de toon app krijgt geen verbinding .herstart, volledige reset, toon op afstand staat in geschakeld. is er een storing met de app?:?. de wachttijd bij de telefonische helpdesk is 45minuten .
icon

Beste antwoord door Yobotje 16 oktober 2015, 21:04

Geen paniek of van alles uit de kast halen mbt reset, deïnstalleren en installeren.
Het forum raadplegen en rustig afwachten tot de storing is verholpen zolang de andere Wifi verbindingen nog werken.
Hier heb ik hetzelfde ongemak en dat lost zich waarschijnlijk vanzelf op of er komt een reactie van een moderator als het langer gaat duren.
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

50 Reacties

Ook hier werkt de App niet meer. iPhone geeft lege icoontjes, al vanaf begin van de middag.
De iPad geeft aan 'Geen verbinding mogelijk is met het Service Center'
Badge +1
oke bedankt wacht rustig af
Is hij bij jullie al opgelost? Ik heb ook dezelfde problemen.
Badge +5
Geen paniek of van alles uit de kast halen mbt reset, deïnstalleren en installeren.
Het forum raadplegen en rustig afwachten tot de storing is verholpen zolang de andere Wifi verbindingen nog werken.
Hier heb ik hetzelfde ongemak en dat lost zich waarschijnlijk vanzelf op of er komt een reactie van een moderator als het langer gaat duren.
hier werkt de app ook niet meer en op de toon een driehoek dat er geen verbinding is maar die is er wel degelijk
Toon is hier net weer verbonden met het Service Center; dus de App Toon op afstand zou het weer moeten doen!

Heel goed advies Theo!
Alles komt vanzelf weer op z'n pootjes terecht!

Jammer dat ik weer eens op afstand de verwarming wilde inschakelen en het dus niet lukte!
Ook in hoogviet rotterdam werkt hij ook niet.
Ook bij mij een rood driehoekje en de mededeling "geen verbinding met het internet" ook op de tablet bij de Toon app staat, uw Toon is niet online.
alle anderd apparaten werken perfect met internet.
Badge
Werkt hier,zeist ,ook niet meer
Hier is inmiddels wel verbinding met het Service Center, maar de App Toon op Afstand ligt er inderdaad nog steeds uit!
Net weer geprobeerd maar de app werkt nog steeds niet, hij blijft aangeven dat er geen verbinding is. Dat heb ik nu al vanaf 14.35 u vanmiddag.
Helaas Leusden nog niet.. grrrrr voor het eerst sinds 3 jaar.. valt mee dus
Bij mij werkt alles weer.
Rotterdam-zuid
Hier nog down, status pagina geeft aan geen verbinding met internet maar wel verbonden met router, op pagina om internet in te stellen zegt hij wel verbonden is met internet, lekker overzichtelijk :?
Reputatie 5
Badge +5
Er zijn inderdaad problemen met het servicecenter. Het werkt maar gedeeltelijk.
Hier storing vanaf 20.00 uur vanavond. Hierdoor is het niet mogelijk om met de app
je Toon te benaderen.
Het is afwachten wanneer Eneco dit op gaat pakken.
Hier is de App weer keurig online!!

Overigens melden sommige de plaatsnaam erbij; zinloos, want de gebruikers staan in groepen op de server, maar niet gegroepeerd op plaatsnaam!
Reputatie 1
Hier ook Brandje 🙂
Oldenzaal; Toon kan geen verbinding maken met internet (wel met router).
Hier is de App weer keurig online!!

Overigens melden sommige de plaatsnaam erbij; zinloos, want de gebruikers staan in groepen op de server, maar niet gegroepeerd op plaatsnaam!
. Als dit zo is als jij vermeld, zo wat het is toch interresant in welk deel van het gebied in nederland deze storing is.
Reputatie 1
Badge +4
Toon op afstand werkt bij mij weer en met een mooie uitbreiding. Ik heb een stekker van Toon die ik niet op met Toon op afstand kon bedienen.
Nu dus wel. Prachtig. Ja, de rookmelder stond er al bij ook al hoef je hem niet te bedienen.
Wel balen, kennelijk doet mijn app het nu weer wel maar door al de berichten over de Toon en de wifi verbinding dacht ik : eens kijken of mijn verwarming aanslaat op afstand, maar helaas hij reageert niet (het vlammetje gaat niet branden). Fijn als je een weekend weg ben, nou kan ik dus niet van te voren mijn verwarming aanzetten voordat ik naar huis ga want mijn Toon ligt er dus ook uit.
Reputatie 1
Badge +4
Je moet hem wel veel hoger zetten om te testen. Niet als hij dichtbij is, want dan moet je wachten.
Reputatie 1
Badge +4
Je hebt gelijk. Toon op afstand werkt bij mij bijna compleet. De temperaturen kun je wel veranderen, maar je ziet die verandering niet op het scherm van je mobiel. Dus je hoeft het op dit moment alleen maar te weten als je onderweg bent en je cv wil bedienen.
Bij mij in vianen (utrecht) nog steeds down