Toon app werkt niet meer | Eneco Community
beantwoord

Toon app werkt niet meer

• 26 februari 2018
  • 17 reacties
  • 1007 Bekeken

Is er een storing op de toon app? Zo wel als op mijn iPhone als mijn Android tablet werkt hij niet meer
icon

Beste antwoord door Brandje 26 februari 2018, 21:56

Hier werkt de App op de  Iphone 6 S Plus perfect.

Maak je modem heel even stroomloos.
Bekijk origineel

17 Reacties

Hier werkt de App op de  Iphone 6 S Plus perfect.

Maak je modem heel even stroomloos.
De oude app ligt er hier ook uit?. Heb dacht ik wel 7 verschillende foutmeldingen voorbij zien komen. 👎

Maar de hybride werkt dan weer wel:
Ook bij ons geen contact met de Toon. Even stroom eraf halen werkt niet, aangezien wij niet n het huisje met de toon zijn.
Hier werkt de app inderdaad ook niet... storing??
De oude app ligt er hier ook uit?. Heb dacht ik wel 7 verschillende foutmeldingen voorbij zien komen. 👎

Maar de hybride werkt dan weer wel:

Hoi Mark,

Dan is het kennelijk weer in bepaalde groepen.
Bij mij werken beide App’s oude en nieuw hybride verder goed.
Denk het ook Ton. Volgens mij een hardnekkige

2 van de meldingen is een geheugen probleem als ook een melding van het sc als ook geen toon abbonement.

De hybride werkt met enige vertraging van oude data gewoon.

Benieuwd of de trigs vanavond werkt
Bij mij ook geen werkende oude app wel een vertraagde hybride met oude data.
Modem stroomloos gehad maar werkt niet.
Nee, dat laatste heeft geen zin meer, als er meerdere meldingen komen; dan moet er dus een storing op het SC zijn.
Reputatie 2
Badge +1
Hier ook een storing, error 500 om precies te zijn. Nieuwe app werkt af en toe maar is niet betrouwbaar.

Oude app zegt dat ik geen Toon abo heb...

Begin van een grote storing? En dat met deze kou?
Reputatie 6
Badge +3

Niet overdrijven. Je thermostaat kan prima zonder je telefoon.
Reputatie 2
Badge +1

Niet overdrijven. Je thermostaat kan prima zonder je telefoon.

Laten we heel eerlijk zijn, men heeft juist in deze dagen de controle over Toon. Een werkende app vind ik gewoon een vereiste. Helaas heeft Toon me regelmatig in de steek gelaten met raar stookgedrag dus daarom de sceptische houding.

Ik verbruik waarschijnlijk in deze week evenveel als bijna in een gemiddelde wintermaand, dus vind je het heel gek als ik dan zo min mogelijk wil verspillen waar dat gebeurt? Ik pas mn programma redelijk vaak aan omdat ik geen regelmatig leven leidt. Dus soms wil ik even snel de temperatuur verhogen/verlagen omdat ik opeens naar huis kom of wegga. Op dit soort momenten gebruik ik de Toon app heel graag en bespaart het mij echt veel.
Oude App start weer op maar geeft nog niet de juiste waarde aan.
Ok.. de oude app werkt niet meer op onze iphone 7 plus en iphone x.. foutmelding 500.
Heb de nieuwe app gedownload maar die reageerd niet. Dus nu maar constant met de hand veranderen.. graag snel een oplossing voor dit anders heb ik natuurlijk niks aan mijn toon apparaat..
Precies @Prins!
Zo heeft een ieder zijn redenen om de App te koesteren en nu dan te missen
Een begrijpelijke reactie.

Zit je vlakbij je Toon®️ dan is er idd niet zo veel aan de hand.

Laten we hopen dat het morgen over is voor de groepen die nu met dit gemis van de App zitten.
Reputatie 3
Badge
@allen,

Hebben jullie alsnog deze storing? Of is het inmiddels opgelost?
Bij mijn iphone 7 plus : de oude app had ik verwijderd (stom van mij) en de nieuwe app werkt nog steeds niet..

Bij mijn iphone x : de oude app werkt weer .. de nieuwe niet.
@Saida

Nadat de app vanmorgen wel weer opstarte, geeft hij nu weer foutcode 504 aan.

Dus het is nog niet opgelost

Reageer