Toon app werkt niet goed | Eneco Community

Toon app werkt niet goed

• 11 november 2016
  • 44 reacties
  • 1350 Bekeken

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

44 Reacties

Again the app is not working, every week same problem, toon not registering also app not registering.Very iritating that i pay for something that wont work properly.
Nee nog niet ik ben gewoon op mijn werk, als ik kom hier later op terug
Nee nog niet ik ben gewoon op mijn werk, als ik kom hier later op terug
Helemaal duidelijk!
Ik hoor het wel.
De boel weer opnieuw opgestart. App werkt weer....... maar voor hoelang. Ik binnenkort maar eens geld storneren van de maandbetaling.
Badge +1
Bij mijn nu al 8 x gebeurt .ga maar een ventje aannemen kan die elk uur resetten.
Wat een ... ding zeg drama na drama
Ik blijf problemen hebben met de app. Laat helemaal geen actuele gegevens zien en ik kan verder Toon via de app niet gebruiken. Heb de app al 2 keer opnieuw geïnstalleerd. Helpt niet!
Ik blijf problemen hebben met de app. Laat helemaal geen actuele gegevens zien en ik kan verder Toon via de app niet gebruiken. Heb de app al 2 keer opnieuw geïnstalleerd. Helpt niet!

Toon®️ een harde reset geven EN tegelijkertijd je modem even stroomloos maken is denk ik ook nodig!
Geeft totaal geen waarden op de app
Lees dit topic eens:

https://forum.eneco.nl/storingen-problemen-112/ervaar-problemen-de-toon-app-12604/index1.html#post129161
Kan al 3weken niet met toon op afstand gebruiken word er een beetje moe van
Alles opnieuw opgestart, ex.toegang aangezet ,app werkt weer zoals het hoort vanmorgen !! Thx
Hoi YV van Dinther,

Graag gedaan!

En dat is goed om te horen dat alles weer werkt; bedankt voor de terugkoppeling!
Gisteren contact gehad met Eneco, alles gereset...Maar helaas, ik kreeg te horen dat ik bij de percentage behoort waar het nog niet werkt.
Gisteren contact gehad met Eneco, alles gereset...Maar helaas, ik kreeg te horen dat ik bij de percentage behoort waar het nog niet werkt.

Dat is jammer om te horen; heb je wel je externe klantentoegang aan staan, zodat ze op afstand de "zaak" kunnen controleren/verbeteren?
Hoe kan ik dat activeren?
Op Toon®️ via menu/support
Het is weer zover. Na een paar dagen gefunctioneerd te hebben, doet de app weer vreemd. Olgens de app staat de verwarming al aan. Niets is minder waar. Kan dus weer niet op afstand aanzetten! Ik ben er eigenlijk helemaal klaar mee. Wat een ellende!!!
Reputatie 1
Badge +1
Ook bij mij is het weer zover. 2 Dagen geleden een harde reset uitgevoerd op dr Toon en het modem spanningsloos gemaakt. Heeft tot vanavond goed gewerkt maar het is nu weer mis. Staan onzin waardes in de app.
Reputatie 1
Badge +1
Nu heb ik uitgelogd via mijn telefoon app en weer opnieuw ingelogd en krijg ik helemaal geen waardes meer door. Het is om moedeloos van te worden.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen