Toon app werkt niet goed | Eneco Community

Toon app werkt niet goed

• 11 november 2016
  • 44 reacties
  • 1355 Bekeken

Toon

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

44 Reacties

Mijn app werkt niet goed
Hij laat geen temperatuur zien en dergelijke
Na 18 uur inderdaad weer storing, maar nu net iets anders.
App geeft geen waardes meer aan, en uitroepteken bij het vlammetje.

Wat me opvalt is dat mijn zoon op zijn Iphone 6 (IOS) geen problemen heeft.
En de telefoon van me vrouw Iphone 6plus geeft wel problemen, net als de Huawei P9 van me zelf?

Wie nog meer?
Vind wel dat er de laatste tijd veel storing is word we schijt Ziegler van als get zo door gaat kinsmen ze hem erg halen
P.s. Hoe eigenwijs ik ook zal zijn, heb stiekem Toon 2.4 geinstalleerd en deze werkte 5 min. Zal er dan toch een probleem zijn met de app zelf. Of houden we het stug vol bij de weekelijkse modem reset?

Wie denkt er mee?
Zie dat mijn vingers weer te dik zijn sorry zieliger moet ziek zijn en get moet het zijn en kunnen op
Vraag mij alleen af waarom wij van alles moeten doen op de app weer werkend te krijgen. Volgens mij heeft Eneco te zorgen dat de boel werkt. Laatst ook al dagen zonder werkende app gezeten.
Sinds vrijdagmiddag gebruik ik volgens Toon onwerkelijk veel stroom, nu op zaterdagmorgen half 6 ongeveer 1150 kw, terwijl er maar 1 lampje brand!
Toon werkt weer niet goed!
Toon werkt weer niet goed!

Er is geen algemene storing.
Wat doet Toon®️ dan niet goed?
Kom nu eens met een verklaring die hout snijdt. Vele mensen klagen vaak over niet werkende producten. Nooit ligt het aan de Eneco, maar fatsoenlijk werken doet het spul niet. Geef gewoon eens toe dat Eneco niet in staat is omheen goed werkend product op de markt te zetten.
Ook hier werkt de app niet goed...ik dacht de kachel vast aan te zetten, maar helaas. Hij blijft hangen op één stand. Triest dit hoor.
Badge
Inderdaad triest. ENECO laat mensen dik betalen voor TOON. Werkt slecht, app doet het überhaupt niet,de helpdesk is niet bereikbaar en op mails wordt niet gereageerd. En dit FORUM is enkel bedoeld als excuus.
Hij doet het weer
Toon opnieuw herstart en het was over
Bij mij het zelfde. De app werkte ook niet goed. Waarden tussen de app en de Toon zelf weken flink af. Toon herstart (en app opnieuw geinstalleerd maar dat was waarschijnlijk niet nodig) en nu werkt het weer. Alleen jammer dat de connectie met de rookmelders niet meer terug komt :-(
Heb nog niet heel veel vertrouwen in Toon.
Ik heb wederom weer problemen met de toon app 2dagen. Ik kan thuis op afstand, niks in en uitschakelen. En ook op de app weer geen temp. Aflezen. Zijn er mensen die mij kunnen helpen of dit probleem ook herkennen.
App weer werkend gekregen. Helaas maar weer voor twee dagen. Ik inmiddels weer vast gelopen.
Er is geen algemene storing.
Dus geldt voor jou de methode:

Geef Toon®️ een harde reset EN tegelijkertijd maak je je modem/router even stroomloos.
@brandje bedankt voor je reactie ik ga dit zeker proberen, maar gezien het forum en de reacties vaneerdere klachten, blijkt het probleem nog niet echt verholpen te zijn, en krijg nu een beetje een zelfde reactie zoals bij ziggo het ligt aan u bekabeling !!
Het ligt iets anders!
Zoals gezegd, er is geen algemene storing.
Wel is er een restgroep die verschillende soorten storingen hebben.
Dus eerst dienen de algemene handelingen plaats te vinden en daarna kan de externe klantentoegang aangezet worden, zodat Eneco op afstand de zaak in onderzoek kan nemen.

Qua Ziggo is het simpel: in de meeste gevallen betreft het inderdaad de bekabeling.
Heb ik zelf ook ondervonden!
Nieuwe Koka997 kabels gelegd en nooit meer problemen gehad!
Reputatie 3
Badge
"App weer werkend gekregen. Helaas maar weer voor twee dagen. Ik inmiddels weer vast gelopen"

Helaas is dit, tezamen met het negeren van het probleem door Eneco, de enige constante factor bij Toon
Oke bedankt, ik neem aan dat je externe klanttoegang op mijn toon kan vinden en zal hem aan zetten.
Oke bedankt, ik neem aan dat je externe klanttoegang op mijn toon kan vinden en zal hem aan zetten.

Heb je de geadviseerde algemene handelingen uitgevoerd?
Daar zeg je verder niets meer over.....
Reputatie 4
Badge +1
Goedemiddag,

Wat rot dat er nog problemen worden ervaren! Willen de gebruikers die het probleem nu nog ervaren, aangeven welke melding er precies naar voren komt?

Alvast bedankt.

Groet,
Mike
Toon herstarten werkt bij mij wel goed
Heb nu geen last meer
Reputatie 3
Badge
Op de mac zegt hij "Uw Toon is niet Online" op de iPhone geeft hij geen waarde(s) in de app.