Toon App startscherm bevroren | Eneco Community
beantwoord

Toon App startscherm bevroren

Toon eerste bericht

218 Reacties

Reputatie 1
Badge
En weer is het startscherm bevroren, gisteren deed hij het weer en sinds vanochtend staat hij weer vast. @Eneco waarom lossen jullie de problemen niet eerst op, om daarna met een prijs verhoging te komen. Dit is gewoon schandalig, diefstal. Ben er klaar mee, ga nu alles opzeggen en overstappen.
picardo wrote:

Eas_37 wrote:

Eas_37 wrote:

externe toegang staat aan

maar moet je geen klantnummer hebben??

Klantnummer moet in je profiel invullen . Anders kunnen ze je niet vinden .

z
Net gedaan
bedankt
Het duurt nu meer dan een week. Is het niet keer handig vanuit Eneco eens aan te geven wat er precies aan de hand is.

Ik vind de communicatie zeer slecht terwijl er veel mensen er last van hebben.
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Er is zojuist een fix uitgerold, en de app hoort nu weer real time data door te geven. Wanneer dat onverhoopt niet het geval is wil ik jullie vragen de toegang klantenservice aan te zetten via Menu > Toon Support.
Reputatie 6
Badge +5
Hier werkt het inderdaad weer !! Top ...
Badge +5
Werkt hier weer. ?
Hier werkt hij ook weer
Hier werkt het weer,
Bedankt👍🏻 👌🏻
Toon app ook bij mij ontdooid!
Reputatie 3
Badge
Het ziet er naar uit dat ook bij mij de storing is opgelost. De app is alweer 24 uur actief en actueel 😀
Het ziet er naar uit dat de app weer actueel is ????
Bedankt
Sinds de laatste update (versie 2.7.1) start mijn toon-app niet door. Ik zie alleen een startscherm met af en toe een melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, de toon zelf is aangesloten op wifi.
Overigens bij mijn vrouw hetzelfde probleem...
Help!!
tedmilt87 wrote:

Sinds de laatste update (versie 2.7.1) start mijn toon-app niet door. Ik zie alleen een startscherm met af en toe een melding dat er geen verbinding gemaakt kan worden. Heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, de toon zelf is aangesloten op wifi.
Overigens bij mijn vrouw hetzelfde probleem...
Help!!

Ik heb precies hetzelfde probleem, al 3 x de app verwijderd en geinstalleerd
Al dagen hangt mijn toon app vast .
Ik betaal dus voor een app die niet doet wat hij zegt.
De laatste tijd zoveel problemen gehad met eneco en nu toon.
Word er langzaam kriegel van en mijn vertrouwen wordt elke keer op de proef gesteld.
Goede morgen Eneco, zijn jullie al wakker? De app van Toon werkt nog steeds niet. Word er nog aan gewerkt? Laat eens een teken van leven horen.
Helaas heb ik ook al 5 dagen een oranje scherm bij het starten van de Toon app. Ook al 2x deze verwijdert en opnieuw de app geinstaleerd. Toon zelf werkt wel goed. De enecoapp zelf doet jet sinds vandaag ook niet geeft veel tegenwind.
Ze zijn wakker bij Eneco, ze hebben het nu ook voor elkaar dat de Eneco app het ook al niet meer doet. Nog even wachten en TOON stopt er ook mee.
Reputatie 7
Badge +4
@jos33 & @2en2is5,

Op het moment is er een storing gaande die de Toon-app treft. Wil je hiervan op de hoogte blijven, dan kan je het topicerover volgen.

Groet, Denise

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen