Toon App startscherm bevroren | Eneco Community
beantwoord

Toon App startscherm bevroren

Toon eerste bericht

218 Reacties

En zowaar !!!!! De app werkt weer.. !!
Thanx....

Gr Roy
Kijk dat bedoel ik maar!
Badge
Jammer genoeg hier nogsteeds problemen. Is nu denk ik al 3dagen aan de gang.
Reputatie 6
Badge +7
@Folkert Helaas hij heeft het 10 min gedaan .. Staat alweer de hele dag vast. Externe toegang staat nog open ...
Reputatie 3
Badge
De app verwijderen en opnieuw installeren heeft geen effect. Het uitloggen en opnieuw inloggen lijkt te werken bij mij. Probleem weer opgelost. Soms even op de forum kijken en lezen wat je kan doen om een probleem op te lossen is toch altijd het beste wat er is.
Reputatie 2
Badge
Bij mij werkt ie ook weer na opnieuw uit en inloggen op de Samsung tab, en daarna deed die het ook gelijk op de S5
6Bij mij hetzelfde verhaal, ik kan de temperatuur wel regelen maar de rest blijft staan......support aangezet! Uit en inloggen werkt niet bij mij. Ik hoop snel wat te horen!
Reputatie 1
Nadat het vandaag een tijd gewerkt heeft. Ligt de App er weer uit. Een bevroren scherm. Heb externe toegang aan staan.
Badge +5
@Folkert Sinds 11u30 geen verbinding meer met Toon. Het plezier was van korte duur.
iPhone 5
Helaas doet hij het weer niet ?
Support staat weer open
Nog steeds een bevroren info op de app. Toegang staat aan.
Ook hier weer een bevroren app. Externe toegang wederom weer open.

Moderators wat,is er aan de hand? Kunnen jullie klanten hierover nu wat meer informatie verschaffen?
Badge
Bij mij werkt de app ook niet. Ook niet na een de-installatie en nieuwe installatie.
Ook de gegevens op mijn domoticz kloppen niet. Lijkt mij dus een probleem tussen de Toon en de server
Zelfde probleem op mijn galaxy s8
Hier werkt het ook niet.... wat een bende daar bij Eneco... ?

Ik zeg; €1,50 per maand erbij voor deze extra functie..... wat een achterbakse huichelaars.
Heel vervelend, maar de App is zeer wisselvallig. Het scherm " bevriest", geeft geen actuele stand aan, maar na uit-en opnieuw inloggen is het scherm weer enige tijd actueel. Het probleem duurt dus voort. Externe toegamg maar weer aangezet.
Bij ons hebben wij hem op 4 mobieltjes geïnstalleerd en op alle 4 geven ze hetzelfde beeld... het startscherm hangt.
Verder werkt wel alles.
Klantenservice zegt dan even verwijderen en opnieuw installeren en dan zou hij het weer kunnen doen.
Gedaan maar klonk al zeer onlogisch omdat ze op alle 4 de mobieltjes hetzelfde laten zien.
vandaag maar op alle mobieltjes verwijderd en op 1 weer geïnstalleerd.
Werkt ook niet.
In mijn beleving heeft dit niks met de Toon zelf te maken maar puur met de server die de info levert aan de app.

Dus eneco... ik zou de applicatie beheerder van de app eens laten kijken of de serrvers wel goed werken.

Was het trouwens zo dat er werkzaamheden waren in de nacht van 14 op 15 oktober?
toch de change maar terugdraaien?
Reputatie 1
Nog steeds bevroren scherm. Inmiddels al dag 6 van de storing. Eneco zwijgt. Externe toegang staat aan.
Na 1 dag gefunctioneerd te hebben hangt de app voor Toon op afstand weer vast. Het scherm staat weer op een "bevroren" stand. Ook het opnieuw installeren van de app heeft totaal geem effect alsook het modem en router stroomloos maken. Wordt nu toch echt een bron van ergernis. Ook zou het netjes zijn van Eneco om de klanten op de hoogte te houden over de oplossingen van dit probleem. Bij tijdse communicatie is wel zo prettig. Ook als er nog geen oplossing gevonden is, zou er toch wel iets van algemene info mogen komen.

Gr. Roy🙄
leenaarss wrote:

Nog steeds bevroren scherm. Inmiddels al dag 6 van de storing. Eneco zwijgt. Externe toegang staat aan.

Yep.... hier ook weer....
Reputatie 2
Badge
Blijft ook bij mij weer hangen
Ik moet me helaas aansluiten op de klachtenserie. Status Weg/Thuis/Slapen/Comfort op de app volgt niet de thermostaat. Kamertemperatuur op de app ook anders dan dan thermostaat.
Reputatie 3
Badge
Ook hier nog steeds, het uitloggen, en opnieuw inloggen heeft maar een tijdelijk effect. Na gisteren avond inmiddels alweer 4 x deze procedure herhaald om de app TIJDELIJK te laten werken.
Reputatie 6
Badge +7
@Folkert Is er al wat bekend ? De storing duurt weer voort . Het heeft even gewerkt gister morgen , maar nu alweer 6 dagen storing ?
Badge +1
En ook hier werkt Toon weer eens niet en Eneco verhoogd wel de prijs Toon is gewoon een K.. product altijd problemen niet te geloven Eneco wanneer krijgen we is compensatie voor dit slechte product Denk dat we met zijn allen is naar Kassa Radar of de consumentenbond moeten gaan!!!

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen