Toon App startscherm bevroren | Eneco Community
beantwoord

Toon App startscherm bevroren

Toon eerste bericht

218 Reacties

Badge +5
Tja Ricardo dat vinden jullie maar wellicht hebben jullie er ook geen last van.
Ik kan niets met de app sinds vrijdag en ben vaak weg. Tevens heb ik last van Rukwinden bij Mijn Eneco of inlog problemen.
Btw: Dat is dus ook de reden dat ik geen slimme rookmelders stekkers of dergelijke accessoires meer heb.

Eneco blijft wat mij betreft het antwoord schuldig en ik kies ook niet de partij voor Eneco, Citrix of dat soort excuses. Lever waar je contract voor heb of geef aan wat de stand van zaken is.
Wat zou je ervan vinden als je in de winkel komt met een vraag over een aankoop en je krijgt geen antwoord? Dus ook niet wat de status is?
Als consument hebben we ook nog rechten.
Badge +1
Toontje is weer actueel!????
Toontje is weer actueel!????

Kijk dat is goed om te horen.
Hopelijk geldt dat voor meer!
Badge +5
Toon laat het er nog steeds bij zitten. Geen actuele situatie.
Reputatie 1
Bij mij inmiddels dag 5 dat het niet werkt. Begint toch beetje gênant te worden. Geen communicatie vanuit Eneco.

Met het verhogen van de prijs, is uiteraard ook mijn verwachting gestegen...
Reputatie 3
Badge +1
Nou hier word na opstarten van de App de actuele temperatuur vrijwel direct gesynchroniseerd met de Toon.
Werkt dus zoals het moet.
Vreemd van die verschillende ervaringen op dit moment!
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Voor degenen die nog steeds problemen ondervinden wil ik jullie vragen de app af te sluiten en opnieuw op te starten. Wanneer je dan nog steeds geen juiste data ziet wil ik jullie vragen de externe toegang klantenservice aan te zetten.
Reputatie 6
Badge +7
@Folkert Alles is hier nog steeds bevroren ... Externe toegang staat aan ....

Laat maar .. Moest ff uitloggen en opnieuw inloggen en dan werkt het wel..
Reputatie 1
Badge
Hier werkt het als je eerst uitlogd en dan weer inlogd
Reputatie 7
Badge +6
@Picardo

Dank voor het melden, ik geef dit door aan de beheerders.
Bij mij werkt het voor nu ook weer na het uit en inloggen. Super fijn. Hopelijk blijft het weer stabiel goed gaan.
Helaas dag 3 dat de Toon app niet werkt. Begint nu vervelend te worden..... Externe toegang staat aan.

Gr Roy
Ik kan op de app echt niet uitloggen hoor... Android versie. Iemand tips?

Hoi Roy,
Gooi de App er dan geheel af en installeer ‘m opnieuw.
Reputatie 6
Badge +7

Linksboven op de 3 streepjes voor het menu . Dan beveiliging kiezen en daar kan je uitloggen.
Vanmorgen dacht ik dat het weer werkte, maar helaas. Ik opende namelijk de app en er stonden andere waarden dan de voorgaande 3 dagen. Helaas blijft de app weer gefixeerd op de nieuwe waarden, opnieuw inloggen werkt helaas niet. Ik heb zelfs de app helemaal verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.
Het lijkt er op of mijn App weer actueel is. Gaf eerder vandaag andere waarden aan dan de laatste 2 dagen, maar nog steeds onjuist. Na opnieuw inloggen in de App lijkt het euvel verholpen.I keep my fingers crossed.
Badge +5
@Folkert na uit- en inloggen is Toon weer bereikbaar via de app.
Mijn Toon app is ook weer helemaal bij. Ik ook blij!!!
Toon app opnieuw geinstalleerd... modem reset gegeven...routers reset gegeven... helaas geen resultaat. App staat nog op dezelfde stand als 3 dagen geleden.
Hieronder een screenshot van mijn S8+ Samsung.
Ook op alle andere apparaten in huis is het probleem zichtbaar....
Toon app opnieuw geinstalleerd... modem reset gegeven...routers reset gegeven... helaas geen resultaat. App staat nog op dezelfde stand als 3 dagen geleden.
Hieronder een screenshot van mijn S8+ Samsung.
Ook op alle andere apparaten in huis is het probleem zichtbaar....

Hoi Roy,

Nou dan heb je het maximale er wel aan gedaan zeg! Maar 1 puntje nog; ook je modem stroomloos gemaakt?
Tijd voor nader onderzoek! Support aangezet?
Modem reset? Check
Modem stroomloos? Check
Router reset? Check
Router stroomloos? Check
App opnieuw geinstalleerd? Check
Externe toegang op Toon op aan? Check
Ketel module stroomloos gemaakt? Check
Modem reset? Check
Modem stroomloos? Check
Router reset? Check
Router stroomloos? Check
App opnieuw geinstalleerd? Check
Externe toegang op Toon op aan? Check
Ketel module stroomloos gemaakt? Check

De rest had ik al begrepen Roy.
Ik zal het uitleggen waarom ik expliciet om het modem vroeg......
Pas als je je modem stroomloos maakt wordt Toon gedwongen een nieuwe beveiligde verbinding op te bouwen met het Service Center. Dat is essentieel voor een juiste werking van je App.
Dus stel dat je alleen je router (er zijn er legio, die een losse router aan hun modem geknopt hebben) stroomloos maakt dan is het zinloos qua reset Toon/SC.?

En nu hoop ik voor je dat Folkert gauw het eea voor je regelt.
Heb de app verwijderd .en weer opnieuw gedownload .toen mobiel helemaal uitgezet .weer aangezet
En de app werkt weer ?
iPhone 5
Heb de app verwijderd .en weer opnieuw gedownload .toen mobiel helemaal uitgezet .weer aangezet
En de app werkt weer ?
iPhone 5

Dat is de meest rigoreuze methode en zorgt dat ook in het cache geheugen geen resten van de oude App achter blijven.
Ik doe meestal dan zelfs nog even een harde reset op de  Iphone®️ 6 S Plus.
Goed gedaan hoor!??

Reageer