Toon App startscherm bevroren | Eneco Community
beantwoord

Toon App startscherm bevroren


Badge
De Toon app op mijn Samsung S8+ staat in "bevroren" weergave wat betreft de aflezing van het verbruik van gas en stroom. Ook het instellen van de temperatuur werkt niet meer.

Aub een oplossing hier voor
Gr Roy
icon

Beste antwoord door Folkert 19 oktober 2017, 12:37

@Allen

Er is zojuist een fix uitgerold, en de app hoort nu weer real time data door te geven. Wanneer dat onverhoopt niet het geval is wil ik jullie vragen de toegang klantenservice aan te zetten via Menu > Toon Support.
Bekijk origineel

218 Reacties

Werkt Toon verder goed?
Dus ook verbonden met het Service Center?

Heb je de App al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Badge
Toon werkt verder goed. Ook verbonden met het service centre. Ook de app heb ik al opnieuw geïnstalleerd. Geen succes.
Reputatie 1
Badge
Hallo. Bij mij werkt de toonapp ook niet. Het blijft staan op vorige stand. Het is niet hetzelfde als op toon zelf. Wel gewoon verbonden met servicecenter.
Reputatie 1
Badge
Volgens mij zijn ze wakker want het werkt ineens weer
Badge
Alweer hetzelfde probleem. Geen actuele data op mijn gsm via de Toon app. Kan alleen de temperatuur veranderen. App al 2x opnieuw geïnstalleerd, helaas geen succes.
Oplossing aub.
Reputatie 7
Badge +9
Alweer hetzelfde probleem. Geen actuele data op mijn gsm via de Toon app. Kan alleen de temperatuur veranderen. App al 2x opnieuw geïnstalleerd, helaas geen succes.
Oplossing aub.


Word wachten tot maandag, Eneco is in weekend niet actief op forum! 🙂
Reputatie 1
Sinds 1.5 dag geeft de Toon App geen huidig verbruik meer weer. Hij is wel verbonden, want als je naar verbruik historie kijkt zie je nog wel het actuele verbruik. Lijkt op alle storingen die ze vorig najaar ook al hebben gehad. Opnieuw opstarten van Toon werkt niet.
Op het Service Center is geen algemen storing.

Heb je ook de App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Vermeldt ook je merk en type smartphone even.
Er zijn op het oude forum ook een paar meldingen geweest.
Dan is maandag makkelijker voor de mods om een inschatting te maken.
Badge +5
Hier ook al enkele uren storing. Oude waarden van gisteren avond blijven staan.
Harde reset twee keer gedaan en ook de router maar zonder resultaat.
Niemand verder last?
Met de  Iphone®️ 6 S Plus geen enkel probleem.
Reputatie 1
App opnieuw verwijderen helpt niet. Zelfde waarden van gisteren worden alsnog geladen. Mijn vrouw heeft op haar App hetzelfde. Telefoons Samsung S7 en Samsung A5.

Ook weer en verkeer wordt niet weergegeven op startscherm van de Toon zelf. Exact zelde symptomen als alle storingen vorig jaar...
Het verkeer wordt al sinds versie 4.2 niet meer op Toon weergegeven.
Badge +5
Inderdaad app verwijderen heeft geen effect.
Inderdaad app verwijderen heeft geen effect.

Oké Theo!
Jij hebt toch ook een iPhone?
En die staat ook bevroren?
Reputatie 6
Badge +7
Hier op de iPad en Android emulator hetzelfde probleem .. Alles blijft hangen..
Reputatie 1
Zojuist klantenservice gebeld. Ze krijgen heel veel meldingen. Maandag wordt er naar gekeken....
Op 2 Samsung J5' s en op een Samsung Galaxy tablet blijft Toon hangen. Verwijderen, opnieuw opstarten, Toon bedienen op afstand uit- en weer aanzetten, niets helpt. Vervelender is dat het aan en uitzetten op afstand van onze verwarming ook dus niet werkt. De app schiet steeds terug in de laatste stand van gisteren. Beetje slordig dat er pas maandag naar gekeken gaat worden. Daar zet je toch ook in het weekend je IT-specialisten direct op.
Badge +5
Inderdaad app verwijderen heeft geen effect.

Oké Theo!
Jij hebt toch ook een iPhone?
En die staat ook bevroren?


Ja Ton, die staat ook bevroren op de 6S. Sinds gisteren avond.
Inderdaad app verwijderen heeft geen effect.

Oké Theo!
Jij hebt toch ook een iPhone?
En die staat ook bevroren?


Ja Ton, die staat ook bevroren op de 6S. Sinds gisteren avond.


Shit, ik hoopte eerst nog dat het toestel gebonden was.
Hier werkt het nog steeds flitsend; ik denk dat jij wel weet waarom.......
Badge +5
@Brandje Ton, geen idee. Vertel, vertel.
Denk je van het ene probleem af te zijn krijg je de volgende geserveerd.
@Brandje Ton, geen idee. Vertel, vertel.
Denk je van het ene probleem af te zijn krijg je de volgende geserveerd.


Ik denk, je snapt me wel.
Ik stuur je een pb. Scheelt weer “wijsneuzen”
Badge
Zojuist klantenservice gebeld. Ze krijgen heel veel meldingen. Maandag wordt er naar gekeken....

Lekker dan.
Badge +1
Hier ook geen actuele weergave zowel op de iPhone als op de iPad scherm geeft aan dat ik weg ben, maar helaas voor toontje ik ben thuis!
Reputatie 1
Bij mij werkt het weer.
Reputatie 1
Hmm en nu hangt hij weer vast. Lijkt nog niet echt stabiel dus.

Reageer