Toon-app opent niet/504 melding | Eneco Community

Toon-app opent niet/504 melding


  • Anonymous
  • 0 reacties
Beste Toongebruikers,

We krijgen signalen dat er bij het opstarten van de app een 504 melding optreed. We hebben dit in onderzoek. We willen jullie vragen om je in dit topic te melden en de externe toegang klantenservice open te zetten via Menu Toon Support. Zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen voor jullie! Het is ook belangrijk dat je jouw klantnummer in je profiel hebt staan.

Update 17 november 2017, 14:30
Voor de groep Toon gebruikers die op dit moment niet in de Toon-app kan, loopt het onderzoek nog steeds. Een update volgt zodra er meer nieuws is.

Update 17 november 2017, 17:35
De storing is opgelost! De Toon-app werkt weer naar behoren.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

129 Reacties

Yep, ik zit er na drie keer inloggen weer in.
vergeten erbij te zetten:
Geen verbinding

Toon kan uw gegevens nu niet tonen:
er is iets mis met de verbinding

Opnieuw Annuleren
Bij ons werkt de app op de mobiel ook niet meer sinds een dag of drie.
We hebben al tig keren de app verwijderd en opnieuw gedownload en ook Toon zelf gereset. Helaas geen resultaat ....
Bij mij werkt de IOS app ook al niet sinds maandag. Er is ook niets veranderd na gisteren.

Heb de app elke keer helemaal afgesloten. Patroon elke keer hetzelfde:

App openen -> Rood scherm -> Tekst "Logging in..." -> 10 seconden later -> 504/BAD GATEWAY

Zie bijlage.

Voor mijn gevoel is het jullie back end dat gewoon geen thuis geeft.

Reputatie 7
Badge +4
@Abonte

Bedankt!
Reputatie 4
Badge +3
Na een paar seconden verdwijnt de tekts “Bezig met inloggen...”.
Daarna het oranje scherm met de tekst “Toon”
Reputatie 7
Badge +4
@Abonte

Bedankt voor het proberen! Kan je mij vertellen wat je op dit moment ziet als je de app opent?
Reputatie 4
Badge +3
Denise,

Geen enkel effect.
iphone 7 plus met ios11
Reputatie 7
Badge +4
@Allen

Willen jullie de app eens in zijn geheel afsluiten en opnieuw openen? Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.
Reputatie 7
Badge +4
@Allen

Voor de groep Toon gebruikers die op dit moment niet in de Toon-app kan, loopt het onderzoek nog steeds. Een update volgt zodra er meer bekend is.
Al de andere apparaten werken perfect op het modem en dat na de elementaire proef, behalve alles wat met toon te maken heeft

Hoi Rinie,@Rinie
Aii dat is jammer, want door het stroomloos maken van je modem moet Toon opnieuw een beveiligde verbinding met het SC maken, wil nog wel eens zorgen dat de App het daarna ook doet.
Dat 1 keer proberen na de melding dat de storing over is wil dan nog wel eens helpen.
Dan is het helaas verder even afwachten.
Hier werkt de app ook niet. Gisteren deed hij het en nu moet ik steeds inloggen en da geeft hij email en wachtwoord zijn niet goed
Reputatie 4
Badge +2
Ik ben nu bij iemand op bezoek maar kan via mijn ipad app Toon op afstand geen contact maken met Toon.
Reputatie 6
Badge +2
nu heb ik ook last van sinds vandaag dat Toon app niet opend
hij komt met inlogscherm waar je
gebruikersnaam en ww moet invullen
vandaag nog steeds geen connectie!
Reputatie 4
Badge +1
Bij mij werkt het nog steeds niet.

Hier helaas ook nog niet.
Al de andere apparaten werken perfect op het modem en dat na de elementaire proef, behalve alles wat met toon te maken heeft
mijn toon geeft vanmorgen aan "niet verbonden met router, klik hier voor oplossing" en als ik dat doe staat er dat alles goed werkt, en is de melding weg om twee minuten later weer te verschijnen. Op de i pone 8 heeft de app geen verbinding en op de i-pad geeft hij nog steeds dezelfde melding "service centre niet bereikbaar" Is overigens al dagen zo en er veranderd maar niks. Slechte service!!!!

Heb je meest elementaire proef al gedaan en je modem even 30 sec stroomloos gemaakt?
Reputatie 2
Badge +1
App deed het hier (in Delft) sinds gisteravond 17:00 weer en werkte perfect tot vanochtend 09:00. Sindsdien geeft de app aan geen verbinding meer te kunnen maken met Eneco. Op de Toon staat dat hij wel verbinding heeft met service center. Ik heb voor de zekerheid modem opnieuw opgestart, maar dat mocht niet baten. Ben ik weer terug bij af?
mijn toon geeft vanmorgen aan "niet verbonden met router, klik hier voor oplossing" en als ik dat doe staat er dat alles goed werkt, en is de melding weg om twee minuten later weer te verschijnen. Op de i pone 8 heeft de app geen verbinding en op de i-pad geeft hij nog steeds dezelfde melding "service centre niet bereikbaar" Is overigens al dagen zo en er veranderd maar niks. Slechte service!!!!
Helaas werkt de app op mijn iPhone en op mijn iPad ook niet meer sinds afgelopen maandag. Ik weet dat jullie er alles aan doen om het werkend te krijgen, maar ik hoop dat dit lukt voor het weekend. Klantnummer heb ik opgegeven in het aanmaken van het Forum profiel, hopelijk is dat voldoende. Bedankt voor de moeite.

Groet,
Chantal
Reputatie 4
Badge +3
Op twitter laat eneco weten dat de problemen zijn opgelost en dat nog slechts een aantal gebruikers problemen hebben. Op dit forum krijg ik de indruk dat dit niet het geval is. Bij mij werkt het nog steeds niet.
Badge
@Folkert
Ook hier zelfde probleem, App blijft hangen in beginscherm.

Zou jij ook voor mij eens kunnen navragen hoe het staat met mijn andere vragen.
Op een of andere manier verloopt contact via dit medium nogal moeizaam.
@Allen
De foutmeldingen, vertragingen en het niet willen opstarten van de Toon-app blijkt nog niet bij elke gebruiker opgelost te zijn. We zijn dit op het moment verder aan het onderzoeken. Updates volgen later vandaag.


Hopelijk tackelen jullie ook de laatste problemen nog voor het weekend. ?
Reputatie 4
Badge +2
Na enige uren weer ingelogd nu komt de app weer met verkeerde gegevens uit Toon.
Dus de problemen zijn nog niet geheel over.
Ook hoop ik dat de app Toon op tablet ook weer terug komt.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen