Toon-app opent niet/504 melding | Eneco Community

Toon-app opent niet/504 melding

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

129 Reacties

Reputatie 4
Badge +2
Net geprobeerd en het ging goed zowel op de ipad als iphone.
Nu hoop ik dat Toon op tablet ook weer terug komt.
Bedankt voor alle moeite maar weer.
Badge
Werkt hier nog steeds niet.
Het is nog niet verholpen, soms kan wel inloggen maar verder niks doen. De thermostaat status wordt niet teruggekoppeld naar de app als een opdracht verstuurd wordt.
Er is wel wat verbeteringen maar niet 100%.
Werkt hier ook nog steeds niet.
Hier in Heerhugowaard krijg ik nog steeds de 504 melding (17.00 uur)
Ook hier in Enschede nog steeds dezelfde foutmelding 504
@Allen
We hebben inzicht in het probleem gekregen en ondervinden op het moment weer stabiele verbindingen. Dit betekent dat de storing verholpen is en er weer ingelogd kan worden in de Toon-app. Overigens blijven we de komende uren een scherp oogje in het zeil houden om dit te bewaken. Bedankt voor jullie geduld.

Je bedoelde vast:
We hebben nog steeds geen inzicht in het probleem en ondervinden we nog steeds instabiele verbindingen. Dit betekent dat de storing nog niet verholpen is en er nog steeds niet door eenieder ingelogd kan worden. We laten jullie dus nog even aan je lot over, terwijl wij in de tussentijd niet meer met jullie over deze storing communiceren. Gelukkig zijn jullie inmiddels wel gewend aan grote en langdurende storingen bij ons maar daar betalen jullie dan ook maandelijks voor. Bedankt!
Reputatie 4
Badge +2
Stabiel is het nog niet bij mij inglogd en haalde de eerste keer goed alle gegevens op uit Toon.
Nu lijkt het of ik al ben ingelogd als ik de app opend op de ipad hij geeft dan alleen aan gegevens ophalen de gegevens die dan worden opgehaald uit Toon kloppen dan niet.
Ik heb dit nu een aantal malen geprobeerd inloggen doet hij niet althans de app geeft dit niet aan maar begint gelijk met de melding gegevens ophalen en komt telkens met onjuiste getallen uit Toon.
fijn voor anderen, bij mij nog altijd het oranje startscherm. ook na opnieuw installeren.
Helaas werkt de app aan onze kant nog niet, wat nu?
App werkte sinds afgelopen maandag niet én update 4.9.23 was niet geïnstalleerd.
Gisteren verzocht om Toon gereed te zetten voor update.
Vandaag om 19.00 uur update uitgevoerd.
Om 19.15 uur werkte de app weer!☺ ☺

Bert - Eindhoven
Kijk dat zijn goede berichten.
Maar...... het nu weer werken van de App hoeft niet toegeschreven te worden aan de update.
Omdat Toon na download en installatie op-nieuw gaat booten, kan dus een simpele harde reset vergelijkbaar ook een oplossing bieden.
Werkt hier ook niet...

Reputatie 5
Badge +1
Mijn vraag aan de mensen die nog steeds een probleem hebben is, hebben jullie de laatste app (versie 2.7). Ook op de Ipad moet je de Iphone app 2.7 draaien

Toon op Tablet zou ik niet meer adviseren, verzoek aan het Toon ontwikkelteam om die app zsm te verwijderen als deze toch niet meer wordt onderhouden.

Het is niet verstandig om te veronderstellen dat alle gebruikers begrijpen dat er certificaten zijn verlopen en wat dat betekent.
Reputatie 4
Badge +2
Nog steeds werkt de app niet goed de enen keer worden de goede gegevens uit Toon gehaald en dan weer niet dan komt de app met de zelfde gegevens als de keer dat het goed ging.
ook bij mij al dagen 504 melding en nog steeds
Wat opgelost????
Kan nog steeds niet inloggen!!!!!!!!!!!!!!
Badge
Ik kom sinds twee dagen geleden ook niet meer in de app. Ik blijf steeds in het beginscherm hangen. Ik heb vandaag 2 keer meegemaakt dat ik mijn inloggegevens moest invullen. Eenmaal vanmorgen en daarna een 504 melding en vanmiddag na het verwijderen en opnieuw installeren van de app ook eenmaal mijn inloggegevens gevraagd, maar dan komt de foutmelding weer. Als de ik app nu steeds open blijf ik op het beginscherm hangen. Ik had de toon nog geen update gegeven, maar zelfs na de update, doet de app het niet. Hopelijk komen jullie snel met een update die dit probleem oplost!
Reputatie 4
Badge +4
Ook bij mij inlogproblemen via app. Blijft rode beginscherm tonen ( Eneco). Ontvang overigens geen foutmelding verder.

Klantnummer: 251-29621 en externe toegang staat aan.
De Toon draait bij mij nog onder 4.4.21!!!

ppj
Badge
Mijn app doet het ook niet meer sinds de update.
Externe toegang staat open
Probleem is niet opgelost, al 3 dagen problemen
Badge +2
Ik heb nog steeds het probleem, gisteren kon ik nog met de app op mijn Ipad mini Toon bereiken nu ook niet meer, op mijn Ipad air ook niet, alleen mijn Iphone, maar daar had ik dus wel een update voor gekregen. Het zou fijn zijn als het eindelijk wordt opgelost.
Reputatie 4
Badge +2
Vijf minuten geleden ingelogd met de app op de ipad de gegevens worden opgehaald maar wat de app laat zien klopt niet met de actuele gegevens op Toon.
hier nog steeds niks app werkt niet ook de beta versie niet.
blijven hangen in oranje scherm.
Reputatie 1
Badge
App doet het goed bij mij