Toon-app opent niet/504 melding | Eneco Community

Toon-app opent niet/504 melding



Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

129 Reacties

Bij mij werkt de IOS app ook al niet sinds maandag. Er is ook niets veranderd na gisteren.

Heb de app elke keer helemaal afgesloten. Patroon elke keer hetzelfde:

App openen -> Rood scherm -> Tekst "Logging in..." -> 10 seconden later -> 504/BAD GATEWAY

Zie bijlage.

Voor mijn gevoel is het jullie back end dat gewoon geen thuis geeft.

Bij ons werkt de app op de mobiel ook niet meer sinds een dag of drie.
We hebben al tig keren de app verwijderd en opnieuw gedownload en ook Toon zelf gereset. Helaas geen resultaat ....
vergeten erbij te zetten:
Geen verbinding

Toon kan uw gegevens nu niet tonen:
er is iets mis met de verbinding

Opnieuw Annuleren
Yep, ik zit er na drie keer inloggen weer in.
Dat heb ik dus ook. Heel erg vervelend. De app werkt al niet sinds gisteren.

Groeten
Na de update dus een drama de app. Ook hier kan ik TOON dus niet op afstand bedienen. Dit is dus waar alle gebruikers het over hadden die TOON al eerder als mij gebruikte..

TOON reageerd ook niet als ik de ketel aan wil zetten. In de app kan je dus wel alles instellen maar wordt niet naar TOON verzonden.
Klantnummer
Hier werken beide apps niet meer.

Toegang staat open
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

We merken dat de app het bij steeds meer klanten weer doet, ervaren jullie nog problemen?
mijn app op mijn telefoon werk nog steeds niet. hij blijft op oranje staan met het woord toon. gisteren deed de app het nog. ik heb de app al verschillende keren verwijderd en mijn telefoon uitgezet en op nieuw opgestart. app er weer opgezet en toen deed hij het nog steeds niet
Hoi Jan,

Dat geldt neem ik asn toch voor de normale App he en niet de beta?
Nou ik heb nog steeds een oranje scherm waar toon in staat. Al paar keer verwijderd en er opnieuw opgezet.
Ik heb al sinds gisterenavond een 504 storing op de app.
Al meerdere keren de app gedownload, maar niets helpt.
klantnr.*verwijderd door moderator*

Albert de Hoop
Badge +2
Ik heb al sinds gisterenavond een 504 storing op de app.
Al meerdere keren de app gedownload, maar niets helpt.
klantnr...............

Albert de Hoop
i

Klantnummer zal ik verwijderen Albert!
In je profiel toevoegen.
Badge +2
Hoi Jan,

Dat geldt neem ik asn toch voor de normale App he en niet de beta?

Beta app zat hiet ook vast, opnieuw gedownload en werken.
dank,
hoe en waar plaats ik mijn klantnr. in mijn profiel?
De app werkt inmiddels 2 dagen niet.
Toegang open gezet.

Bert
Hai,
Ik kan ook niet inloggen, volgens mij sinds maandag al niet...😮
Groet anneke
zelfde probleem hier, 504 error bij inloggen op toon app...
Badge +2
[quote=JBB]dank,
hoe en waar plaats ik mijn klantnr. in mijn profiel?


Druk op:

Je icoon

Dan: instellingen
het zal aan mij liggen, maar ik kan Niet in de Toon app.
dus kan ik ook niet op icoontjes drukken.
Badge +2
het zal aan mij liggen, maar ik kan Niet in de Toon app.
dus kan ik ook niet op icoontjes drukken.


Nee, op dit forum kan je het aanpassen.
Rechts bovenin, naast onderwerpen
Hallo,

Bij mij krijg ik dezelfde melding ongeveer sinds maandag. De app logt nog niet in.

Mike
Fijn, gevonden.

Niet rechts maar links bovenin
Badge +2
Fijn, gevonden.

Niet rechts maar links bovenin


Ik heb de android versie, daarom denk anders.
Maar in plaats van bezig zijn met mijn profiel, zou ik het leuker vinden als Eneco de Toon app weer laat functioneren voor mij.