Toon-app opent niet/504 melding | Eneco Community

Toon-app opent niet/504 melding



Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

129 Reacties

Reputatie 4
Badge +2
Vijf minuten geleden ingelogd met de app op de ipad de gegevens worden opgehaald maar wat de app laat zien klopt niet met de actuele gegevens op Toon.
hier nog steeds niks app werkt niet ook de beta versie niet.
blijven hangen in oranje scherm.
Reputatie 1
Badge
App doet het goed bij mij
Reputatie 4
Badge +2
Vanochtend de app gestart nu klopte het inloggen en de gegevens uit Toon wel hopelijk blijft dit zo.
Wat ik de laatste twee ochtenden wel heb dat er in de nacht geen gas meting heeft plaats gevonden en de meting op de gasmeter staat te knipperen, hij komt wel weer op gang als ik enige minuten het warm water aan heb.
Reputatie 4
Badge +2
Na enige uren weer ingelogd nu komt de app weer met verkeerde gegevens uit Toon.
Dus de problemen zijn nog niet geheel over.
Ook hoop ik dat de app Toon op tablet ook weer terug komt.
@Allen
De foutmeldingen, vertragingen en het niet willen opstarten van de Toon-app blijkt nog niet bij elke gebruiker opgelost te zijn. We zijn dit op het moment verder aan het onderzoeken. Updates volgen later vandaag.


Hopelijk tackelen jullie ook de laatste problemen nog voor het weekend. ?
Badge
@Folkert
Ook hier zelfde probleem, App blijft hangen in beginscherm.

Zou jij ook voor mij eens kunnen navragen hoe het staat met mijn andere vragen.
Op een of andere manier verloopt contact via dit medium nogal moeizaam.
Reputatie 4
Badge +4
Op twitter laat eneco weten dat de problemen zijn opgelost en dat nog slechts een aantal gebruikers problemen hebben. Op dit forum krijg ik de indruk dat dit niet het geval is. Bij mij werkt het nog steeds niet.
Helaas werkt de app op mijn iPhone en op mijn iPad ook niet meer sinds afgelopen maandag. Ik weet dat jullie er alles aan doen om het werkend te krijgen, maar ik hoop dat dit lukt voor het weekend. Klantnummer heb ik opgegeven in het aanmaken van het Forum profiel, hopelijk is dat voldoende. Bedankt voor de moeite.

Groet,
Chantal
mijn toon geeft vanmorgen aan "niet verbonden met router, klik hier voor oplossing" en als ik dat doe staat er dat alles goed werkt, en is de melding weg om twee minuten later weer te verschijnen. Op de i pone 8 heeft de app geen verbinding en op de i-pad geeft hij nog steeds dezelfde melding "service centre niet bereikbaar" Is overigens al dagen zo en er veranderd maar niks. Slechte service!!!!
Reputatie 2
Badge +1
App deed het hier (in Delft) sinds gisteravond 17:00 weer en werkte perfect tot vanochtend 09:00. Sindsdien geeft de app aan geen verbinding meer te kunnen maken met Eneco. Op de Toon staat dat hij wel verbinding heeft met service center. Ik heb voor de zekerheid modem opnieuw opgestart, maar dat mocht niet baten. Ben ik weer terug bij af?
mijn toon geeft vanmorgen aan "niet verbonden met router, klik hier voor oplossing" en als ik dat doe staat er dat alles goed werkt, en is de melding weg om twee minuten later weer te verschijnen. Op de i pone 8 heeft de app geen verbinding en op de i-pad geeft hij nog steeds dezelfde melding "service centre niet bereikbaar" Is overigens al dagen zo en er veranderd maar niks. Slechte service!!!!

Heb je meest elementaire proef al gedaan en je modem even 30 sec stroomloos gemaakt?
Al de andere apparaten werken perfect op het modem en dat na de elementaire proef, behalve alles wat met toon te maken heeft
Reputatie 4
Badge +1
Bij mij werkt het nog steeds niet.

Hier helaas ook nog niet.
vandaag nog steeds geen connectie!
Reputatie 6
Badge +2
nu heb ik ook last van sinds vandaag dat Toon app niet opend
hij komt met inlogscherm waar je
gebruikersnaam en ww moet invullen
Reputatie 4
Badge +2
Ik ben nu bij iemand op bezoek maar kan via mijn ipad app Toon op afstand geen contact maken met Toon.
Hier werkt de app ook niet. Gisteren deed hij het en nu moet ik steeds inloggen en da geeft hij email en wachtwoord zijn niet goed
Al de andere apparaten werken perfect op het modem en dat na de elementaire proef, behalve alles wat met toon te maken heeft

Hoi Rinie,@Rinie
Aii dat is jammer, want door het stroomloos maken van je modem moet Toon opnieuw een beveiligde verbinding met het SC maken, wil nog wel eens zorgen dat de App het daarna ook doet.
Dat 1 keer proberen na de melding dat de storing over is wil dan nog wel eens helpen.
Dan is het helaas verder even afwachten.
Reputatie 7
Badge +5
@Allen

Voor de groep Toon gebruikers die op dit moment niet in de Toon-app kan, loopt het onderzoek nog steeds. Een update volgt zodra er meer bekend is.
Reputatie 7
Badge +5
@Allen

Willen jullie de app eens in zijn geheel afsluiten en opnieuw openen? Ik ben benieuwd naar jullie bevindingen.
Reputatie 4
Badge +4
Denise,

Geen enkel effect.
iphone 7 plus met ios11
Reputatie 7
Badge +5
@Abonte

Bedankt voor het proberen! Kan je mij vertellen wat je op dit moment ziet als je de app opent?
Reputatie 4
Badge +4
Na een paar seconden verdwijnt de tekts “Bezig met inloggen...”.
Daarna het oranje scherm met de tekst “Toon”
Reputatie 7
Badge +5
@Abonte

Bedankt!