Toon-app opent niet/504 melding | Eneco Community

Toon-app opent niet/504 melding

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

129 Reacties

Badge +2
Ik heb al sinds gisterenavond een 504 storing op de app.
Al meerdere keren de app gedownload, maar niets helpt.
klantnr.............

Albert de Hoop

Hier nog even weg halen!
Badge +2
Maar in plaats van bezig zijn met mijn profiel, zou ik het leuker vinden als Eneco de Toon app weer laat functioneren voor mij.

Het is vervelend, veel mensen ondervinden nu problemen.
Ze doen er alles aan het probleem te verhelpen.
de enige samenhang die ik kan bedenken is dat ik pas een nieuwe ios update heb gedaan op mijn Iphone.
toch vervelend. betaal je ineens een euro per maand meer maar het werkt nket
app werkt nog steeds niet vind het nu wel erg vervelend worden
Hier idem... iPad appkan niet verbinden en iPhone verliest steeds verbinding.

Hier ook sinds gisteravond storing en 504 melding.
Hier idem... iPad appkan niet verbinden en iPhone verliest steeds verbinding.

herkenbaar ?
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

Voor degenen die wel in de app kunnen, maar wel problemen ervaren kunnen jullie een proberen uit loggen en opnieuw in te loggen? We horen graag of dat helpt!
Reputatie 5
Badge +1
Ook bij mij krijgt de apps geen verbinding meer. Niet op iOS en ook op Android doet hij het niet meer,
Ik zal de service toegang aanzetten
Ik ben begonnen met de reset van mn modem toen toon een harde reset gegeven vervolgens de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd op mn iPhone. Na een paar keer opnieuw inloggen op de app was alles weer als van ouds. (Alleen de rookmelders zijn nog weg, maar die zullen na een tijdje weer herkend worden). De Toon op tablet op de iPad werkt niet meer, maar moet vervangen worfen voor Toon voor IPhone. Die doet het wel.
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

We gaan nu een applicatie herstarten, hierdoor raakt iedereen tijdelijk de verbinding kwijt met de apps dit duurt ongeveer 10 minuten.
Succes mensen!!!
@Allen

Voor degenen die wel in de app kunnen, maar wel problemen ervaren kunnen jullie een proberen uit loggen en opnieuw in te loggen? We horen graag of dat helpt!

Nee, al een paar keer gedaan.
Reputatie 5
Badge +1
@Folkert
Mij valt op dat de apps de afgelopen avond steeds even online waren om vervolgens weer de verbinding te verliezen. Zojuist enkele minuten geleden, om 10:08 kwam ik er weer niet in, maar nu, 10:13 uur weer wel. En zo gaat dat steeds. Soms vraagt hij mij username en password en soms niet.
Reputatie 1
Ik heb op onze iPhone X en iPhone 6 hetzelfde probleem. Laatste iOS versie geïnstalleerd.
De app op mijn iPhone werkt wel maar erg traag met verbinden en als ik dezelfde app op mijn iPad heb (ben te lui om op te staan) dan doet hij het niet en krijg de 504 melding. Staan grote apparaten geblokkeerd?
Met de Beta app kan ik namelijk er namelijk op met dezelfde app.
Bij mij werkt de app ondertussen weer! Fijn! Heb niks bijzonders gedaan zelf. ?
Bij mij werkt de app ondertussen weer! Fijn! Heb niks bijzonders gedaan zelf. ?

Bij mij ook op de iPad denk dat er af en toe nog wat mis zit in de communicatie tussen beide apparaten. 😁
Badge
Hier nu dag 3 dat het niet werkt, spanning van modem, router, toon af gehad. App opnieuw geïnstalleerd. Nog steeds ...504... melding. Wordt nu wel een vervelend ding.
Inloggen in de app moet trouwens door eerst wachtwoord in te voeren en dan gebruikersnaam, anders loopt het hier ook vast.

Zie dat ik na 19:10 14-11 geen verbinding meer heb met Toon in me logs.
Graag een oplossing voor dit probleem aub.
Reputatie 1
Badge
App op iPhone werkt bij mij nog niet.
Gataway 504
Badge +2
Goedemorgen hier ook de foutcode, hulp op afstand staat aan.

Ik hoop dat u het kan oplossen.
Reputatie 5
Badge +1
Hier geen foutcode maar geen verbinding meer.
Hier inmiddels al paar dagen dat het startscherm blijft staan en soms de melding komt dat mn inloggegevens niet kloppen.

Word het beetje beu zo.
Ook hier nog steeds de 504 foutmelding. Heb de app opnieuw geïnstalleerd, maar helaas zonder resultaat. Hopelijk wordt er snel een oplossing voor gevonden.

Grtz Erik

Ps klantnummer staat in profiel