Toon-app opent niet/504 melding | Eneco Community

Toon-app opent niet/504 melding


  • Anonymous
  • 0 reacties
Beste Toongebruikers,

We krijgen signalen dat er bij het opstarten van de app een 504 melding optreed. We hebben dit in onderzoek. We willen jullie vragen om je in dit topic te melden en de externe toegang klantenservice open te zetten via Menu Toon Support. Zodat we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen voor jullie! Het is ook belangrijk dat je jouw klantnummer in je profiel hebt staan.

Update 17 november 2017, 14:30
Voor de groep Toon gebruikers die op dit moment niet in de Toon-app kan, loopt het onderzoek nog steeds. Een update volgt zodra er meer nieuws is.

Update 17 november 2017, 17:35
De storing is opgelost! De Toon-app werkt weer naar behoren.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

129 Reacties

Dat heb ik dus ook. Heel erg vervelend. De app werkt al niet sinds gisteren.

Groeten
Na de update dus een drama de app. Ook hier kan ik TOON dus niet op afstand bedienen. Dit is dus waar alle gebruikers het over hadden die TOON al eerder als mij gebruikte..

TOON reageerd ook niet als ik de ketel aan wil zetten. In de app kan je dus wel alles instellen maar wordt niet naar TOON verzonden.
Klantnummer
Hier werken beide apps niet meer.

Toegang staat open
Reputatie 7
Badge +6
@Allen

We merken dat de app het bij steeds meer klanten weer doet, ervaren jullie nog problemen?
mijn app op mijn telefoon werk nog steeds niet. hij blijft op oranje staan met het woord toon. gisteren deed de app het nog. ik heb de app al verschillende keren verwijderd en mijn telefoon uitgezet en op nieuw opgestart. app er weer opgezet en toen deed hij het nog steeds niet
Badge +2
crista wrote:

mijn app op mijn telefoon werk nog steeds niet. hij blijft op oranje staan met het woord toon. gisteren deed de app het nog. ik heb de app al verschillende keren verwijderd en mijn telefoon uitgezet en op nieuw opgestart. app er weer opgezet en toen deed hij het nog steeds niet



Hier de app net verwijderd, opnieuw er opgezet en werken!
Hoi Jan,

Dat geldt neem ik asn toch voor de normale App he en niet de beta?
Nou ik heb nog steeds een oranje scherm waar toon in staat. Al paar keer verwijderd en er opnieuw opgezet.
Ik heb al sinds gisterenavond een 504 storing op de app.
Al meerdere keren de app gedownload, maar niets helpt.
klantnr.*verwijderd door moderator*

Albert de Hoop
Badge +2
Adehoop wrote:

Ik heb al sinds gisterenavond een 504 storing op de app.
Al meerdere keren de app gedownload, maar niets helpt.
klantnr...............

Albert de Hoop

i

Klantnummer zal ik verwijderen Albert!
In je profiel toevoegen.
Badge +2
Brandje wrote:

Hoi Jan,

Dat geldt neem ik asn toch voor de normale App he en niet de beta?


Beta app zat hiet ook vast, opnieuw gedownload en werken.
dank,
hoe en waar plaats ik mijn klantnr. in mijn profiel?
De app werkt inmiddels 2 dagen niet.
Toegang open gezet.

Bert
Badge +2
Adehoop wrote:

dank,
hoe en waar plaats ik mijn klantnr. in mijn profiel?



... rechts, bewerk. Hier verwijder je hem.
Hai,
Ik kan ook niet inloggen, volgens mij sinds maandag al niet...😮
Groet anneke
zelfde probleem hier, 504 error bij inloggen op toon app...
JBB wrote:

Brandje wrote:

Hoi Jan,

Dat geldt neem ik asn toch voor de normale App he en niet de beta?


Beta app zat hiet ook vast, opnieuw gedownload en werken.



Oké bij jou dus ook de beta.
Duidelijk.
Badge +2
JBB wrote:

Adehoop wrote:

dank,
hoe en waar plaats ik mijn klantnr. in mijn profiel?



... rechts, bewerk. Hier verwijder je hem.



Niet te lang wachten anders kan het niet meer.
Badge +2
[quote=JBB]
Adehoop wrote:

dank,
hoe en waar plaats ik mijn klantnr. in mijn profiel?



Druk op:

Je icoon

Dan: instellingen
het zal aan mij liggen, maar ik kan Niet in de Toon app.
dus kan ik ook niet op icoontjes drukken.
Badge +2
Adehoop wrote:

het zal aan mij liggen, maar ik kan Niet in de Toon app.
dus kan ik ook niet op icoontjes drukken.



Nee, op dit forum kan je het aanpassen.
Rechts bovenin, naast onderwerpen
Hallo,

Bij mij krijg ik dezelfde melding ongeveer sinds maandag. De app logt nog niet in.

Mike
Fijn, gevonden.

Niet rechts maar links bovenin
Badge +2
Adehoop wrote:

Fijn, gevonden.

Niet rechts maar links bovenin



Ik heb de android versie, daarom denk anders.
Maar in plaats van bezig zijn met mijn profiel, zou ik het leuker vinden als Eneco de Toon app weer laat functioneren voor mij.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen