Toon app op mijn smartphone werkt niet | Eneco Community
vraag

Toon app op mijn smartphone werkt niet

• 22 februari 2019
  • 17 reacties
  • 507 Bekeken

De Toon app op mijn smartphone werkt totaal niet. Er verschijnt een oranje ondergrond met TOON en verder gebeurt er niets (hoe lang ik ook wacht). Herinstalleren helpt ook niet

17 Reacties

Er is een nieuwe App heb je die geïnstalleerd?
Met dit App logo:

De oude App wordt niet meer ondersteund.
Ja hoor, die heb gedownload. Met de oude app. had ik geen problemen
Mijn telefoon is een Huawei SCL-L21 (een jaar of 3 oud). Updater geeft aan dat er geen updates zijn
Reputatie 7
Badge +2
@J. van der Bijl

Van harte welkom op het Eneco forum en goed dat je het probleem met de app ervaart hier kenbaar maakt. Heb je ook een screenshot van het scherm dat jij ziet?

Groet, Urgel

Na enige tijd wordt het perfect blanco wit zonder enige mogelijkheid om te reageren
Reputatie 7
Badge +2
@J. van der Bijl

Dank voor de screenshot! Ziet het perfect blanco wit beeld wat jij benoemt eruit als onderstaande screenshot? Zo ja, dit is ons bekend en zal opgelost worden met een software update (release voor nu onbekend). Ziet jouw perfect blanco scherm er anders uit... wil je ook hier dan een screenshot van sturen?

Groet, Urgel

Inderdaad, precies zo.
Reputatie 7
Badge +2
@J. van der Bijl

😩... Dit duidt inderdaad op het bij ons bekende probleem. Voor nu is het dus even wachten tot de update voor de app wordt uitgerold. Mijn excuses voor het ongemak.

Groet, Urgel
Dank voor de moeite en de snelle reactie. Ik zal regelmatig proberen de app weer te downloaden. Vr.gr Jacques
Reputatie 7
Badge +9
Mocht je klant zijn bij Eneco. Via de Mijn Eneco app kan je Toon koppelen, hierdoor kan je in die app eventueel Toon ook hoger of lager zetten.

Dank voor de tip ! Heb ik gedaan. Handig vr.gr Jacques
Badge
toon laadt niet goed meer, hij blijft op wit staan.
heb hen gedeinstalleerd en weer opnieuw geïnstalleerd geen succes

Reputatie 7
Badge +2
Goedemorgen @Mariodrent

Goed dat je je probleem met de app via deze weg met ons deelt! ik kan begrijpen dat je Toon ook op afstand wil inzien/besturen. Heb je al geprobeerd je Toon display te herstarten?

Groet. Urgel
Badge
je bedoelt van de toon zelf, of van de app
Badge
al gedaan en het werkt tjonge jonge wat simpel.

bedankt 😘😘
Reputatie 7
Badge +2
@Mariodrent

Kijk eens aan... super dat het heeft gewerkt! Graag gedaan uiteraard en ik wens je veel plezier weer met de app en alvast een mooi weekend 😀.

Groet. Urgel

Reageer