Toon app niet up to date | Eneco Community
vraag

Toon app niet up to date

• 24 november 2017
  • 3 reacties
  • 191 Bekeken

Hallo.
Ik heb probleem met de Toon app.
De app reageert niet meer .
Geeft aan dat de verwarming aan is in de app
Maar op Toon zelf staat hij uit
Ook zie je niet wat je verbruikt.
En ook niet wat de zonne paneel geeft.

Wat nu?
Lbruggen

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +5
Dag @L. Bruggen,

Dan gaat er iets mis in het synchroniseren tussen beide apparaten. Wil je zowel je Toon als je router een harde reset geven? Voor Toon haal je hiervoor de ketelmodule (witte stekker naast je CV) voor 1 minuut uit het stroom. Tot slot kan je de app zelf nog verwijderen en opnieuw installeren. Ik ben benieuwd of dit werkt.

Groet, Denise
Dag @L. Bruggen,

Dan gaat er iets mis in het synchroniseren tussen beide apparaten. Wil je zowel je Toon als je router een harde reset geven? Voor Toon haal je hiervoor de ketelmodule (witte stekker naast je CV) voor 1 minuut uit het stroom. Tot slot kan je de app zelf nog verwijderen en opnieuw installeren. Ik ben benieuwd of dit werkt.

Groet, Denise

Ik heb hetzelfde probleem als TS. Ik ga elke keer eerst naar de grafieken en dan terug naar de startpagina op de app zodat deze opnieuw geladen wordt.
de Play store recensies staan vol met deze bug... Dus mensen vragen om allerlei trucs uit te halen is onzin, de app op android werkt momenteel gewoon zeeeeer slecht.
Reputatie 5
Badge +3
Op kort termijn rollen we weer een update uit voor de app. We verwachten dat het probleem daarmee is verholpen. Tot die tijd nog even geduld. Sorry voor de overlast!

Reageer