Toon app loopt vast | Eneco Community

Toon app loopt vast

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

113 Reacties

Zwijndrecht Toon via App onbereikbaar..????, wel verbinding met service center.!!!!!
Troep is het....
Badge
Net iemand van eneco gesproken, helaas is er een storing bij eneco zelf. Ze kunnen ook niet bij klantgegevens.. blijkbaar een grote storing aan hun kant
Hier werkt Toon via de app ook niet. Gemiddeld ligt bij ons de app er elke 2 weken 1 dag compleet af. Ik weiger nu ook om weer de ketelmodule los te halen en Toon weer compleet te ontregelen voor de komende paar dagen in de hoop dat hij het mogelijk weer gaat doen.

Hetzelfde probleem blijft zich maar voordoen. Ik heb inmiddels in het jaar dat ik Toon heb al rond de 20-30 keer dezelfde storing meegemaakt. Het lijkt me dat Eneco hier toch inmiddels wel de oplossing voor heeft moeten kunnen vinden? Ik citeer van de site, "Honderdduizenden mensen hebben hem aan de muur hangen", wat zou betekenen dat er genoeg geld binnenkomt om dit systeem draaiende te krijgen en te houden. Ik doel nu vooral op de Toon app, want de Toon zelf werkt perfect! Wij hebben zeker 25% kunnen besparen op onze energierekening.
Reputatie 2
Badge
Wat een flutbedrijf is Eneco toch; wederom storing. Kom terugrijden van vakantie en kom dus thuis in een koud huis omdat Toon wederom niet werkt... enkel da facturatieafdeling lijjt daar te werken!

Mensen: Neem GEEN Toon en GEEN Eneco, om de haverklap is er iets daar!
Reputatie 2
Badge
Iedere week of andere week een storing, vooral op een weekend. Heelemal over Eneco. Vandaag mijn Tado geinstalleerde en tijd om afscheid te nemen van Toon. Eneco gas / elektriciteit kost me ook een €400 meer per jaar; dus het is echt tijd om een bericht te sturen met mijn portemonnee. 15 jaar + met hen als trouwe klant, maar niet meer!
Badge +1
Ja hier in Maassluis ook weer er uit
Nog 4 maander dag eneco dag toon
Hier doet hij het weer, ook kon ik mij niet inloggen op Mijn Eneco en dit forum.
Het word nu toch echt wel eens tijd dat Eneco echt stappen gaat ondernemen en goede opgeleide ict-ers in dienst neemt.
Storingen na storingen, dit kan echt niet meer op deze manier.
Mijn geduld en geloof in dit systeem neemt hand bij hand af.....
Laatste tijd wel heel veel storing, en maar blijven resetten en opstarten zonder resultaat. Op internet alleen reacties van andere gebruikers, Eneco houdt zich van de domme. Onderhand tijd voor actie door consumentenorganisaties ???
In zwijndrecht werkt hij weer, zou het een week goed werken.??
Reputatie 2
Badge +4
Zou het niet eens tijd worden om een fatsoenlijk software bureau in de arm te nemen ?
Misschien eentje die echt in staat is om te programmeren.
een bug kan natuurlijk altijd maar dit ?

Om de haverklap ligt de Eneco app er uit.

Gaat nu toch wel vrij irritant worden.
Reputatie 7
Badge +6
@Allen,

Zondag ochtend was er een storing aan onze systemen, waardoor het forum, Mijn Eneco, de Toonapp en ons klantensysteem niet meer werkte. Rond 13.00 uur was de storing verholpen en kon er weer gebruik worden gemaakt van alle functies.
Reputatie 7
Badge +8
Danielle wrote:

@Allen,

Zondag ochtend was er een storing aan onze systemen, waardoor het forum, Mijn Eneco, de Toonapp en ons klantensysteem niet meer werkte. Rond 13.00 uur was de storing verholpen en kon er weer gebruik worden gemaakt van alle functies.

Blij om te vernemen wat er nou aan de hand was Dani, dat het vrij snel weer opgelost was..
Alleen had ik gehoopt dat dat iets eerder werd gecommuniceerd, nou snap ik dat je dat in weekend niet kan.. Maar gisteren had dat 1 van de andere webcare medewerkers dat wel gekund, toch?
Volgens mij was er zondag een probleem met de inlogservers.
Want inderdaad vanaf ongeveer 10:00 uur kon ik niet meer inloggen en rond 13:00 uur kon ik wel gewoon inloggen en werkte alles weer zonder reset e.d.
Tja zonder inloggen kom je niet veel verder op de systemen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen