Toon app loopt vast | Eneco Community

Toon app loopt vast

Reputatie 5
Badge +6
  • Lekker op st(r)oom (level 13)
  • 522 reacties
De info op het hoofdscherm is weer bevroren.

Anderen ook hier last van?

Bij doorklikken op de tegels gaat het wel goed.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

113 Reacties

Wederom Toon storing in Rozenburg
Klopt, hier ook. Steeds terugkerend probleem wat maar niet gefixt kan worden.
Reputatie 5
Badge +6
Word tijd dat ze dit eens definitief oplossen...

Anders moeten ze maar 1 maand abo teruggeven (alle storingen bij elkaar is wel een maand ondertussen:8
Reputatie 6
Badge +2
Ja idd hier ook !!
Badge
Ook hier 😞
Hier ook ook weer. Onderhand wordt het tijd voor een alternatief dat wel betrouwbaar is.
Hier ook. Zowel op telefoon als op tablet
Badge +5
Het 1 minuutje de keteladapter spanningsloos maken met de KlikAan KlikUit was de oplossing.
Werkt weer.
Edit: Uh toch niet helemaal, geen Hue en stekkers en de Tablet app doet niets.
Kromme volt in de leiding? 😉
Reputatie 6
Badge +2
Heb hier ook de keteladapter 1minuut stroomloos gehad met klikuitklikaan maar geen resultaat blijft gewoon hangen op de homepage ververst niet
Als ik tegels aantikt krijg ik wel de juiste waarden
Yobotje wrote:

Het 1 minuutje de keteladapter spanningsloos maken met de KlikAan KlikUit was de oplossing.

geen oplossing dus, maar symptoonbestrijding
Hier ook bevroren Toon
Harde reset heeft niet geholpen.
Reputatie 1
Ook hier geen refresh meer op de app, de gegevens van gisteravond staan er nog op.Toon werkt nog wel normaal, en ik kan met de app nog wel de stekkers bedienen. (als ik een reset ga geven waarschijnlijk niet meer)
Juan wrote:

Word tijd dat ze dit eens definitief oplossen...

Anders moeten ze maar 1 maand abo teruggeven (alle storingen bij elkaar is wel een maand ondertussen:8

Beste Juan,

ik heb inmiddels via hun servicedesk geregeld dat ik twee maanden abonnement teruggestort krijg. Even bellen?
Ook ik heb er al weken problemen mee, elke dag wel iets wat niet goed werkt of reageert, meestal is het de app op mijn iphone die niet werkt, verwijderd en opnieuw geinstalleerd ( meerdere malen ) maar dit hielp niets. Op deze manier kan ik mijn toon dus niet op afstand bedienen en daar heb je hem o.a. voor. ENECO doe er nu eens iets aan, in de zomer is het niet zo belangrijk, maar juist nu in de wintef moet het gewoon goed werken!
Badge
Ik ben dr zo moedeloos van geworden dat ik eigenlijk geen energie meer in dit probleem wil steken.
Heeft schijnbaar geen hoge prio bij Eneco, dit probleem is er al vanaf de oktober storing.
ToonZon kan ook al niet in mijn situatie (pv ingevoed op een eindgroep) en hoewel ik vergelijken liever via andere site's doe.
Na de winter maar een andere mooie thermostaat zoeken.

Ik heb niet voor niks zo'n leuke avatar, beetje sarcastische humor laten we maar zeggen 😃
Badge +2
Hier ook weer probleem Eneco los het nou is doeltreffend op En graag compensatie abonnement €3,50 per maand ga me nu afvragen waarom betalen we dit nou voor
Reputatie 3
Badge
Ook bij mij wordt de info zowel op iPad (iOS) als Android weer niet bijgewerkt.
Ik begin er nu toch wel behoorlijk de balen van te krijgen dat je op afstand nu met het kouder wordende weer de boel niet goed kunt regelen. Ik vind dat we collectief om compensatie moeten vragen.
Reputatie 2
Badge
En het gehele vertrouwen in de Toon app is ook verdwenen. Je kunt er gewoon niet op bouwen. Niet je dag er mee inrichten. Echt balen. En eneco maar reclame maken en meer boze klanten kweken.
Een concurrent die een Toon look a like die wel werkt op de markt weet te zetten is spekkoper.
Badge +5
vrouwantje wrote:

En het gehele vertrouwen in de Toon app is ook verdwenen. Je kunt er gewoon niet op bouwen. Niet je dag er mee inrichten. Echt balen. En eneco maar reclame maken en meer boze klanten kweken.
Een concurrent die een Toon look a like die wel werkt op de markt weet te zetten is spekkoper.

Deze "oudgediende" timmert hard aan de weg. http://www.ithodaalderop.nl/spider-thermostaat/wat-kan-spider.
Maar wel goed vergelijken!
Reputatie 3
Badge
Het stroomloos maken van de ketelmodule helpt niet om de juiste waarden weer in de app te krijgen.
Het vreemde is wel dat het verbruik van de slimme stekkers wel wordt geregistreerd, maar dat de temperatuur instelling blijft hangen. Je kunt via de app dus wel een hogere temperatuur instellen en Toon reageert daar op, maar in de app wordt de werkelijke temperatuur en de gewenste temperatuur onjuist weergegeven. Bij mij geeft de iOS app aan dat de temperatuur in huis 19.0 is en dat de gewenste temperatuur 15.0 zou zijn (slapen).
De Android app geeft resp. 19.0 en 19.0 met een vlammetje ter indicatie dat de ketel brandt (thuis).
Toon geeft aan dat de werkelijke temperatuur 19.5 is en dat 20.0 gewenst is (comfort)

Zijn er moderators online die aktie kunnen ondernemen?
Voor een dienst waarvoor betaald moet worden mogen we als klant verwachten dat er 24/7 mensen bij Eneco/Quby paraat zijn om problemen ogenblikkelijk op te lossen.
Reputatie 1
Badge
Ik heb er ook last van toon reset gegeven app opnieuw geïnstalleerd helpt geen donder. Het blijft een probleem. Wanneer wordt het eens opgelost?
Ja, serieus, ligt de boel nou alwéér op z'n gat?!

Ik heb een weekje geleden de RPi op de P1-poort van de meter aangesloten, en de database loopt netjes vol met de meterstanden. Kinderspel.

Ben bezig met 't OpenTherm protocol te doorgronden, want zelf een slimme thermostaat optuigen kan ook nooit ingewikkeld zijn.

En dan... dááág Toon, met je pruts-team en je abonnementskosten.
Reputatie 2
Hier hetzelfde
hier ook hetzelfde
Reputatie 1
Badge
Het is weer s zover. Ondanks resets van de Toon en t opnieuw installeren van de app krijg ik mn slimme stekkers niet meer in beeld op de telefoon. Log ik in vanaf mn Ipad geven de stekkers onjuiste informatie of is n stekker opeens grijs en geeft ie NaN Watt verbruik aan. Ik vind dat Eneco de laatste tijd enorm aan t prutsen is ondanks dat je mag verwachten na zoveel jaar ervaring opdoen dat er nu toch wel s een stabiel platform kan staan.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen