Toon app laat niet meerdere grafieken tegelijkertijd zien. | Eneco Community
vraag

Toon app laat niet meerdere grafieken tegelijkertijd zien.

• 22 november 2018
  • 8 reacties
  • 249 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5
  • In een stroomversnelling (level 14)
  • 167 reacties
Met de nieuwste versie van de app. Versie 3.35.1Zijn de kleuren weg als je bijvoorbeeld 2 vergelijkingen pakt van verbruik huis en een stekker.

Voorheen selecteer je een stekker en zag je in paars je huis verbruik en in blauw je stekker verbruik in dezelfde staafdiagram. Dit is nu weggevallen met de laatste update.
Zie bijgevoegd plaatje.

Zo zou het moeten zijn.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dat klopt.
Blijkbaar heeft Quby versie uitgerold zonder deze bug op te lossen, want dit was ookal gemeld op het besloten deel van forum, waar onderandere ik en andere die de app testen, dit ookal hadden aangekaart.
Reputatie 5
Badge +5
Don'n try to fix it when it's not broken...lol
Reputatie 7
Badge +9
Don'n try to fix it when it's not broken...lol

Helemaal mee eens @Johnniekk. Ik mag ook graag het verbruik vergelijken met het verbruik van mij slimme stekker.
Reputatie 5
Badge +5
Hopelijk hebben ze nog een backupje...
Ik heb het idee dat er bij elke update meer fouten geïntroduceerd worden dan oplossingen en verbeteringen.
Zowel in de app. Als wel in Toon. Misschien moet Quby eens gaan shoppen op de arbeidsmarkt om wat talent in huis te halen..
Badge
Ik heb sinds gisteren, na de update, ook problemen met de grafieken in mijn Toon app. Ik zie in de grafiek nog maar één kleur van het staafdiagram nl. of paars (Verbruik) of oranje (Productie van mijn zonnepanelen). Het staafdiagram voor de update was veel handiger. Op die manier kon je tenminste in één grafiek het verbruik en de productie zien. Ik hoop dat er snel een nieuwe update komt zodat dit probleem/onhandigheidje snel wordt opgelost.
Uiteraard ook bij de grafiek in uren.
Wil ik de productie zien (uiteraard vrij weinig tijdens deze grijze dagen) dan moet ik eerst “Verbruik” uit vinken en “Productie” apart aan.
Weer terug naar verbruik eerst “Productie” uit, daarna “Verbruik” aan. Zet ik direct “Verbruik” aan en daarna pas “Productie” uit dan is de grafiek leeg. Je moet dan eerst weer “Verbruik” uit zetten en vervolgens weer aan. Naast elkaar tonen werkt dus ook niet meer. ?
Reputatie 5
Badge +1
@allen

Op dit moment is er een storing in de Toon App. Zoals jullie zelf ook aangeven is het niet mogelijk om meerdere grafieken tegelijkertijd te tonen. Je ziet enkel het eerstgekozen.

De softwarebeheerders zijn bezig met een fix voor dit probleem en wordt met hoge prioriteit opgepakt. Zodra dit opgelost is, geef ik een seintje.

Sorry voor het ongemak.

Fijn weekend!

Groet,
Mitchel
Reputatie 4
Badge +2
Kijk eens aan mooi om te horen.
Het is namelijk best lastig nu ik net mijn nieuwe warmtepompen aan het monitoren ben.
Misschien kunnen ze ook gelijk de kleuren wat duidelijker maken.
Dat licht en donker paars lijkt erg veel op elkaar.

Reageer