Toon app laat geen Euro’s zien | Eneco Community
beantwoord

Toon app laat geen Euro’s zien

  • 29 juni 2019
  • 3 reacties
  • 194 Bekeken

Reputatie 2
Wanneer ik via de Toon app mijn verbruik wil bekijken, verdwijnt telkens bij het openen de mogelijkheid om het Euro-teken aan te klikken.
Weet iemand hoe dit op te lossen is? Tweede vraag: Is er al een mogelijkheid gevonden om je historische grafieken(andere jaren/maanden) terug te krijgen na een reset fabrieksinstellingen?
icon

Beste antwoord door Brandje 29 juni 2019, 22:59

Ik vermoed dat de prijzen nog niet door Eneco naar je Toon®️ zijn gepusht.
Historische data na een fabrieksherstel ben je helaas definitief kwijt.
Deze info is niet bij Eneco aanwezig en wordt slechts locaal op je Toon®️ opgeslagen.
Bekijk origineel

3 Reacties

Ik vermoed dat de prijzen nog niet door Eneco naar je Toon®️ zijn gepusht.
Historische data na een fabrieksherstel ben je helaas definitief kwijt.
Deze info is niet bij Eneco aanwezig en wordt slechts locaal op je Toon®️ opgeslagen.
Reputatie 5
Badge +1
@M. Kuipers

Verdwijnt het euro-teken zowel bij stroom als warmte? Omdat ik hetzelfde vermoeden heb als @Brandje heb ik de data opnieuw naar Toon gestuurd. Kan je controleren of het nu wel lukt?

Groeten, Tina
Reputatie 2
Dank je Tina, nu lukt het wel.

Reageer