Toon app inloggen niet mogelijk | Eneco Community
vraag

Toon app inloggen niet mogelijk

Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

116 Reacties

Badge
Woody36 wrote:

En ja hoor, vandaag WEER geen verbinding via de app! Moet ik iedere dag een harde reset gaan uitvoeren of zorgt Eneco ervoor dat het nu eindelijk eens stabiel gaat/blijft werken?
De gegevens worden volgens de app zelfs twee keer opgehaald maar het blijft vervolgens "leeg" in de app.
En ja, tips als harde reset, modem/router stroomloos en de app opnieuw installeren zijn bekend.

Zonder reset of herinstallatie werkt de app vandaag weer! Dat is toch raar? Wat ik ook weer vreemd vond is dat Toon zelf gisteren weer op 6 C (!) stond ingesteld.
Maar weer afwachten hoe lang het nu weer goed blijft gaan.
Wanneer gaat mijn app op mijn mob.

het weer doen ??????? sinds vrijdag niet meer mogelijk
Reputatie 7
Badge +6
@Woody36

Zie je dat vaker dat toon op 6 graden ingesteld staat? Kun je de toegang klantenservice aanzetten dan kijken we er naar voor je.
Badge
@ Folkert

Staat nu aan.
Dank alvast.
Badge
@Folkert

Zijn jullie al in de gelegenheid geweest te kijken?
Na t/m vanavond een werkende app te hebben gehad, laat hij nu ineens weer geen waardes zien. Toon dus weer zelf in de slaapstand moeten zetten.
Reputatie 5
Badge +3
Beste Woody36,

Mijn collega Folkert is er niet vandaag. Ik vraag hem of hij je maandag een update wil geven!
Badge
@ Kelly

Graag.
Dankjewel.
Waarom kan ik niet op mijn mob, de app niet gebruiken , er staat een uitroep teken in de vlam
West14a wrote:

Waarom kan ik niet op mijn mob, de app niet gebruiken , er staat een uitroep teken in de vlam

Wat meldt Toon®️ bij menu/instellingen/status?
Badge
@Folkert en @Kelly

Helaas nog steeds geen terugkoppeling mogen ontvangen.
Al iets bekend waarom Toon eerder twee keer zelfstandig naar 6 C is gegaan?
Badge
@Folkert en @Kelly
Helaas geen terugkoppeling meer van één van jullie ontvangen.
Ik heb de toegang klantenservice nu weer uit gezet. De 6 C is overigens de ingestelde "vakantie temperatuur" maar hoe Toon uit zichzelf daar tot twee keer toe op terecht is gekomen, blijft dus vooralsnog een raadsel.
Bedankt i.i.g. voor ..., tja waarvoor eigenlijk. 😞
Ik heb zelf ook regelmatig dat Toon naar 6 graden wil om 1 uur s nachts. Op geen enkele wijze te herleiden naar programma. Vakantiestand (UIT!) staat inderdaad op 6 graden. Geen idee waar het vandaan komt en lijkt random voor te komen.

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen