Toon app heeft geen verbinding met Toon | Eneco Community
vraag

Toon app heeft geen verbinding met Toon

  • 17 september 2019
  • 7 reacties
  • 160 Bekeken

Toon zegt steeds geen verbinding met toon probeer het later nog eens
dat zegt hij al een paar weken

7 Reacties

Bedoel je niet dat de App geen verbinding maakt met Toon®️?
Heb je wel een abonnement daarvoor?
Reputatie 7
Badge +6
@Tonglebbeek

Welkom op de community en bedankt voor je bericht. Heeft je Toon wel verbinding met je Wi-Fi netwerk?

Groet,

Folkert
Ja hij heeft wel wifi
Reputatie 7
Badge +6
@Tonglebbeek

Kun je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan kijk ik iets voor je na. Heb je de app en de cache van de Toon app ook al eens verwijderd en opnieuw geinstalleerd.

Groet,

Folkert
De app staat er opnieuw op en de chase snap ik niet
klant nr is xxxxxxx (verwijdert door moderator)
De app staat er opnieuw op en de chase snap ik niet
klant nr is xxxxxxx (verwijdert door moderator)

Klant nr kan ook zijn xxxxxxx (verwijdert door moderator)
Reputatie 6
Badge +1
@Tonglebbeek

Ik heb ivm de privacy het klantnummer verwijdert en in je profiel ingevuld. De cache op je telefoon is de opslagplaats waarin data wordt opgeslagen van de app.In jouw geval denk ik dat een herstart van Toon zelf de beste oplossing is. Zie ook topic . Haal de stekker van de ketelmodule 1 minuut uit het stopcontact.

Kan je doorgeven of dit heeft geholpen?

Groeten, Tina

Reageer