Toon app geen WEER aan Er is geen verbinding | Eneco Community
vraag

Toon app geen WEER aan Er is geen verbinding

  • 7 maart 2019
  • 3 reacties
  • 707 Bekeken

Badge
Laatste dagen geeft de Toon app weer aan Er is geen verbinding. Dit gebeurt wel erg vaak laatste tijd. Lastig om dan op afstand de Toon te besturen. App is altijd geupdate. Soms doet ie het weer, maar dan wil je naar bv de grafiek en dan weer geen verbinding.
Graag een oplossing, heb app al eraf gehad en opnieuw geinstalleerd.

3 Reacties

Er is geen algemene storing.
Ik denk dus dat je het in je eigen WiFi verbinding moet zoeken.
Welke storingscode geeft bv Toon®️?
Heb je je modem/router al eens een minuutje stroomloos gemaakt?
Badge
De Toon geeft geen storingscode, deze werkt gewoon. Heeft lijkt mij niks te maken met wifi want die is prima.
De WiFi kan dan wel prima zijn, maar als de App via het Service Center en jouw modem en dan via WiFI jouw Toon®️ niet goed kan bereiken dan krijg je dus die melding op je App.
Vandaar mijn tip om je modem even opnieuw op tecstsrten, maar daar reageer je helaas niet op.

Reageer