Toon app geen verbinding met Toon? | Eneco Community
vraag

Toon app geen verbinding met Toon?

  • 20 december 2018
  • 7 reacties
  • 3094 Bekeken

Badge
  • Heeft er veel zin in (level 7)
  • 8 reacties
Waarom geeft de Toon app toch regelmatig een melding dat er geen verbinding is met de Toon? Iemand hier vergelijkbare ervaringen en belangrijker, een oplossing?
Dank!

7 Reacties

Hoi @toetankh ,
Dat is zeker vervelend. De werking van de App ervaar ik als erg stabiel.
Als je geen verbinding hebt met Toon®️ kan je dan eens gelijktijdig op je Toon®️ kijken bij menu/instellingen/internet.
Hoe luidt dan de status?
Die dient te zijn: Verbonden met het Service Center.
Badge
Check, verbinding is er gewoon. Het is echt de app op mijn telefoon(s) die de hik lijkt te hebben 🙂
Oké, als die verbinding stabiel is dan kan het daar in ieder geval niet aan liggen.
Heb je App al eens geheel verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en ingelogd?
Badge
Jup, op een nieuwe telefoon. 2de telefoon heeft dezelfde problemen 😞
Reputatie 1
Badge
Waarom geeft de Toon app toch regelmatig een melding dat er geen verbinding is met de Toon? Iemand hier vergelijkbare ervaringen en belangrijker, een oplossing?
Dank!

Mijn Toon-app heeft wel verbinding, maar ik ben sinds vanmorgen ineens een heel stuk historie kwijt!

Van de gas en stroom per dag van vóór 22/11
Van de gas en stroom per uur van vóór 17:00 uur op 18/12

Ik neem aan dat het te herstellen is?

Ad
Klopt bij versie 3.37.0 build 63634.
De veldtesters hebben dit reeds gemeld en Quby heeft het in onderzoek.
Reputatie 1
Badge
Dankjewel...!

Reageer