Toon app geeft service center niet bereikbaar en ook op de mobiele app op afstand werkt niet meer | Eneco Community
vraag

Toon app geeft service center niet bereikbaar en ook op de mobiele app op afstand werkt niet meer

Toon app geeft service center niet bereikbaar en ook op de mobiele app op afstand werkt niet meer. Het is eigenlijk pas vanaf 11 februari 2019, zo ineens kan ik niets meer met die. Ik heb Toon al een keer herstart en wat mij opviel is dat het Toon logo grijs was en niet oranje. Maar na het opstarten nog steeds hetzelfde, heeft iemand nog ideeën?

12 Reacties

Heb je de meest simpele controle al gedaan door je modem even een 30 sec stroomloos te maken.
Hoi brandje, bedoel je de modem van het internet?
C.H. Muijsson wrote:

Hoi brandje, bedoel je de modem van het internet?

Hoi @C.H. Muijsson

Jazeker!
Je modem dat voor je internet zorgt.
Ik heb de modem 30 sec stroomloos gehad en op de Toon staat nu verbonden met service center
Kijk dan is het simpel opgelost en als het goed is werkt je App ook weer. 👌😉
Klopt dat??
De Toon app van Eneco werkt nog niet en krijg het ook niet meer ingelogd
Hebben we het over de App Toon op tablet?
Daar is de stekker op 12 februari uitgetrokken.
Zie de vele reactie op het forum.
Oops, dus je kan vanaf geen enkele app nog je Toon regelen?
Nee zeg gelukkig niet!
Er is nog steeds een App, nu in hybride vorm, en die wordt gewoon strak onderhouden/geregeld update door Eneco.
Deze App Toon®️ op Afstand is puur gemaakt voor de smartphone.
Hoi Brandje, de app op mijn telefoon doet het weer, ik hoef niet niet meer elke mijn stoel uit oom iets te verander, bedankt voor het reageren.
op de ipad is dus nog geen app die de thermostaat kan regelen?
Je kan proberen de App Toon®️ op Afstand ook op je ipad te installeren.
Sommige App’s voor de  Iphone®️ kan je namelijk ook op de  iPad®️ installeren.
Ga ik proberen, bedankt voor de info

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen