Toon app geeft geen zon informatie | Eneco Community
beantwoord

Toon app geeft geen zon informatie

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 6 reacties
Ik heb zon met toon maar krijg in de toon app niks te zien van toon zon, heb nieuwste update toon en laatste versie van de toon app. Doe ik iets verkeerd of werkt de app niet zoals hij zou moeten werken?
icon

Beste antwoord door TinaC 4 december 2018, 16:08

@Dreeke66

Ik heb een kleine aanpassing gedaan. Kan je Toon herstarten via Menu > Instellingen > Software > Toon herstarten? Krijg je dan wel Zon op Toon te zien in de app?

Wil je een seintje geven als het is gelukt?

Groet,

Tina

Bekijk origineel

32 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
App werkt zeer zeker wel met Zon op Toon. Is alles op Display ook goed geïnstalleerd?
Ik neem aan als je de app installeerd en inlogd met je gegevens dat je alles te zien krijgt in de app in het begin heb ik het wel gehad maar nu niet meer.welk display bedoelt u?
Reputatie 5
Badge +1
@Dreeke66

Welkom op het Toon Forum!!!! Raar dat je niets van Zon op Toon ziet in de app. Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan kijk ik hier of ik een oorzaak kan vinden.

Groet,

Tina
Is gebeurd
Reputatie 5
Badge +1
@Dreeke66

Ik heb een kleine aanpassing gedaan. Kan je Toon herstarten via Menu > Instellingen > Software > Toon herstarten? Krijg je dan wel Zon op Toon te zien in de app?

Wil je een seintje geven als het is gelukt?

Groet,

Tina
Super nu krijg ik alles te zien??
@TinaC kan je dat bij mijn toon ook activeren? Ik heb ook zon toon, maar op de toon app kan ik niet mijn opbrengst zien.
Reputatie 6
Badge
Beste @ChristiaanKazius,

Welkom op het forum! Leuk dat je ons gevonden hebt.

Graag wil ik je vragen om de toegang aan te zetten via menu - Toon support - externe toegang AAN. Dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

Groeten Chantal
externe toegang staat aan
Reputatie 6
Badge
@ChristiaanKazius

Kan je Toon herstarten via Menu > Instellingen > Software > Toon herstarten? Ook wil ik je vragen om de app van je telefoon te verwijderen en nogmaals te downloaden.

Groeten Chantal
Reputatie 4
Badge +2
Krijg je die icoontjes pas als de monteur is geweest voor het aansluiten van zon op Toon of moeten ze er nu al staan ?
Zodra Zon op Toon®️ op afstand in je Toon®️ geactiveerd is, zie je de optie verschijnen om die te activeren.
Helaas zie ik nog steeds geen opbrengst in mijn toon app.

Reputatie 7
Badge +6
@ChristiaanKazius

Heb je Zon op Toon wel al geactiveerd op je Toon?
Ja dat is geactiveerd.want op toon zelf zie het wel. Alleen niet in de app.......
Reputatie 7
Badge +6
@ChristaanKazius

Ik ben benieuwd of je de opwek wel ziet op basis van verbruik. Kun je dat schuifje rechtsboven waar je nu het euroteken ziet eens aanpassen?
Geen verschil. Ze zijn al bijna een maand bezig met dit probleem. Nu werd geadviseerd het via dit forum te doen. Maar ik heb er ondertussen weinig vertrouwen meer in. Ik schaf iets aan wat niet werkend word gekregen......
Reputatie 7
Badge +6
@ChristaanKazius

Ik kan in de contacthistorie niet zien wie er al meer dan een maand mee bezig is. Ik maak een melding bij de softwarebeheerders voor je. Zodra ik een terugkoppeling van hen krijg laat ik het aan je weten. Mag ik weten met welk toestel je de app draait en welk besturingssysteem(Android of iOS en de versie) hierop staat?
Samsung a3, Android 8
Reputatie 7
Badge +6
@ChristiaanKazius

Dank voor de gegevens. Ik heb het ingediend, je hoort zo snel mogelijk van ons!
Op toon is het dus ook niet zichtbaar

Reputatie 6
Badge
@ChristiaanKazius

Bedankt voor je aanvulling. Ik wil je vragen om de externe toegang aan te zetten via menu - instellingen - Toon support.

Groeten Chantal
ChantalS wrote:

@ChristiaanKazius

Bedankt voor je aanvulling. Ik wil je vragen om de externe toegang aan te zetten via menu - instellingen - Toon support.

Groeten Chantal

staat aan
Reputatie 6
Badge
@ChristiaanKazius

Fijn dat de toegang openstaat. We gaan nu verder kijken met de softwarebeheerders. Zodra we meer weten komen we bij je terug.

Groeten Chantal
Iinmiddels al wat bekend? Kan ook niet zien wat ik zelf gebruik en teruglever. Mijn vader heeft ook toon en zonnepanelen en die kan alles gewoon zien. Graag oplossen en inzichtelijk maken wat mijn panelen opleveren e.d.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen