Toon app geeft een foutmelding | Eneco Community
vraag

Toon app geeft een foutmelding

  • 4 februari 2019
  • 19 reacties
  • 232 Bekeken

Reputatie 2
Badge
Goedeavond
Ik heb een vraag.
Zowel mijn man en ik hebben de Toon app.
Ik heb de app ook op mijn IPAD staan.
Nu werkt de Toon app wel bij mij maar niet bij mijn man.
Het installeren bij mijn lukt prima maar gaat het uit en wil hij het aan klikken komt er een melding. zie foto.

Hoe kan ik dit oplossen.
Gr Marjo1960


19 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
Beste @Marjov1960,

Goed dat je dit laat weten. Heb je de app verwijderd en nogmaals gedownload na de foutmelding ?
Mocht dit niet de oplossing zijn dan wil ik graag weten wat het merk en type van de telefoon is. Daarbij hoor ik ook graag welke softwareversie de telefoon zelf heeft.

Groeten Chantal
Reputatie 2
Badge
Goedeavond.
Ik heb al meerdere keer er af en op gezet. Maar helaas dat mocht niet helpen.
Het is een
samsung galaxy J3 2016
Andriod 5.1.1
Hopelijk u voldoende te hebben geinformeerd.
gr Marjo1960
Reputatie 6
Badge +1
@Marjov1960

Bedankt voor de extra informatie. Kan je nakijken welke versie van de app op de telefoon staat ? Dan kijken we verder met de softwarebeheerders.

Groeten Chantal
Reputatie 2
Badge
Goedeavond.
Waar kan ik de versie vinden. De App wil niet openen op de Samsung galaxy J3 2016.
Nog even een aanvulling.
Bij het opnieuw installeren werk de app wel maar bij het opnieuw open geeft hij de melding.
gr Marjo1960
Hoi @Marjov1960

Het versienummer vind je bij de App via menu (de 3 streepjes rechts boven) en dan de laatste optie "Over deze App"
Reputatie 2
Badge
Goedemorgen
Mijn man kan de app niet openen dus we kunnen niet kijken na de versie nummer.
3.38.0 is de versie die ik op mijn smartfohn heb zitten. Deze lijkt op de app van mijn man.
Hopelijk heeft u hier wat aan voor de oplossing.
gr Marjo1960
Reputatie 5
Badge +1
@Marjov1960

Bedankt voor de aanvullende info. Ik ga de hulp inschakelen van de softwarebeheerders. Kan je de externe toegang op Toon aanzetten. Dit gaat via Menu > Toon Support > externe toegang Klantenservice > Aan.
Zodra ik een terugkoppeling krijg informeer ik je via dit topic.

Groeten,
Tina
Reputatie 2
Badge
Goedemorgen
Mijn man is nu aan hetvwerk.
vanavond kan ik pas hiermee verder.
Bedankt voor jullie moeite en mee denken.

gr Marj1960
Reputatie 2
Badge
Goedeavond
Mijn man is thuis. Hebben jullie meer informatie.
gr Marjov
Reputatie 7
Badge +6
@Marjov1960

Kun je via Menu>Toon Support de externe toegang klantenservice aanzetten? Dan kunnen we dit doorgeven aan de softwarebeheerders en kunnen zij dit in onderzoek nemen.
Reputatie 2
Badge
Goedeavond

Dit zijn de schermen die ik te zien krijg.
Hoe kan ik verder in het menu komen

gr Marjo

Reputatie 2
Badge
Goedeavond
Ik weet niet wat ik gedaan heb.
Maar hij doet het zo lijkt het.
Maar nu weer niet. Zodra ik in het menu kan zal ik de service aanzetten.
Sorry voor dit ongemak


gr Marjo1960
Reputatie 7
Badge +6
@Marjov1960

Geen probleem. Dit kun je alleen op de Toon zelf doen, niet via de app. Dus op Toon, via het Menu en dan Toon Support.
Reputatie 2
Badge
Goedeavond.
Dit heb ik nu aangezet.
Wat gaat er nu gebeuren.
gr Marjo1960
Reputatie 7
Badge +6
@Marjov1960

Dank voor het aanzetten! Het wordt nu onderzocht door onze softwarebeheerders. We laten het aan je weten via dit topic zodra we een reactie van hen ontvangen.
Reputatie 6
Badge +1
@Marjov1960

De softwarebeheerders hebben laten weten dat de verwachting is dat in week 8 een update klaargezet wordt waar de oplossing in zal zitten. Mocht je de update dan gedownload hebben en nog deze storing ervaren dan horen we dat graag.

Groeten Chantal
Reputatie 2
Badge
Goedemiddag
Dank u wel voor de informatie.
zodra de update er is zullen wij het instaleren
en ik laat zeker weer wat horen als het wel en als het niet werkt.
kan ik de service weer uit zetten.
gr marjo1960
Reputatie 2
Badge
Goedemorgen
De update geistaleerd en de app van toon werkt nu ook bij mijn man op de telefoon.
Nogmaals bedankt voor u hulp.
gr Marjo1960
Reputatie 6
Badge
Goedemorgen @Marjov1960

Wat goed 😀! het heeft even geduurd, maar leuk dat je het ons laat weten en uiteraard graag gedaan!

Groet, Urgel

Reageer