Toon app geeft 'Dat is mysterieus' melding | Eneco Community
beantwoord

Toon app geeft 'Dat is mysterieus' melding

• 13 juni 2019
  • 15 reacties
  • 913 Bekeken

Ik kan niet inloggen op de app. Gegevens kloppen. Via de site kom ik dan ook wel gewoon op mijn account. Ik blijf op de app de melding ‘Dat is mysterieus.. de server lijkt offline. Blijf het proberen’ krijgen, maar na 2 dagen proberen heb ik niet het idee dat het zomaar goed gaat komen.

Mijn Toon is wel gewoon online.
Iemand tips?!

icon

Beste antwoord door Folkert 13 juni 2019, 13:55

@JeaninevanGogh

Welkom op het Eneco forum! Kun je nu nog eens proberen in te loggen? Ik hoor graag van je of het nu wel werkt.

Groet,

Folkert
Bekijk origineel

15 Reacties

Reputatie 7
Badge +9
Heb je wel een Toon abonnement? Dat is wel een vereiste zou je willen inloggen op de app. Kosten zijn 4,50eur p.m mocht je dit nog niet weten 🙂
Ja, dat had ik dus niet haha. Maar intussen wel. Geïnstalleerd, geactiveerd en wel. Maar krijg nog steeds dezelfde melding..
Reputatie 7
Badge +9
  • Heb je Toon ook al geactiveerd met je activatiecode?
  • Heb je bij Toon aan staan dat er verbinding gemaakt mag worden met Toon op Afstand?
  • Heeft Toon wel verbinding met Service Center?
En....er zit na afsluiten abo wel enige wachttijd aan vast.
Gewoon vanavond nog een keer proberen in te loggen.
Reputatie 7
Badge +6
@JeaninevanGogh

Welkom op het Eneco forum! Kun je nu nog eens proberen in te loggen? Ik hoor graag van je of het nu wel werkt.

Groet,

Folkert
Huh, ineens gelukt!! Super bedankt!!!
Reputatie 7
Badge +6
@JeaninevanGogh

Goed om te lezen dat het weer werkt! Dank dat je dit nog even laat weten.

Groet,

Folkert
Reputatie 1
Badge
Ook bij ons bovenstaande melding als ik wil inloggen op de Toon app.
"Dat is mysterieus, de server lijkt offline. Blijf het proberen."

Inmiddels een paar keer terug gezet naar fabrieksinstellingen. Opnieuw activatiecode invoeren kan niet, want er wordt niet meer om gevraagd.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Ik had elke keer de slimme stekkers en rookmelders ontkoppeld en gekoppeld, maar ga dat niet meer opnieuw doen voordat de app werkt. Is best een gedoe om dat telkens weer te doen.
Reputatie 6
Badge +2
@elianmars2

Heb je de app al van je telefoon verwijderd en opnieuw gedownload ?

Groeten Chantal
Reputatie 1
Badge
@elianmars2

Heb je de app al van je telefoon verwijderd en opnieuw gedownload ?

Groeten Chantal

Ja, al een paar keer. Helpt helaas niet.
Reputatie 6
Badge +2
@elianmars2

Na wat onderzoek zie ik dat er twee klantnummer zijn. Het email adres waarmee ingelogd kan worden op Toon is het mailadres familie-verweij.nl. Is dat ook degene die je nu gebruikt om in te loggen ?

Groeten Chantal
Reputatie 1
Badge
Het klantnummer waar het om gaat, eindigt op 66.
Het andere klantnummer is ons oude. Wij hebben het contract omgezet op naam van mijn vrouw. Ons oude account, wat eindigt op ziggo, werkt niet meer (ik kan er in elk geval niet mee inloggen bij mijn Eneco).
Is Toon nu verbonden met ons oude account?

Ik had van Folkert een activatiecode gekregen, maar kan die niet invoeren, omdat Toon telkens vanzelf de activatie uitvoert (waarschijnlijk op het oude account?)
Fabrieksherstel werkt niet, helaas.
Reputatie 1
Badge
@elianmars2

Na wat onderzoek zie ik dat er twee klantnummer zijn. Het email adres waarmee ingelogd kan worden op Toon is het mailadres familie-verweij.nl. Is dat ook degene die je nu gebruikt om in te loggen ?

Groeten Chantal

Heb je je post aangepast? Ik meen dat er ziggo stond?
Ik gebruik inderdaad familie-verweij.nl
Reputatie 6
Badge +2
@elianmars2

Ik heb inderdaad mijn post aangepast.Doordat je twee klantnummer hebt heb je ook twee accounts. Er dient een account nog geactiveerd te worden. Kan je nu nogmaals proberen om Toon te activeren met de code je hebt gekregen van Folkert ? Vervolgens dien je in te loggen met het email adres van Ziggo.

Groeten Chantal
Reputatie 1
Badge
@elianmars2

Ik heb inderdaad mijn post aangepast.Doordat je twee klantnummer hebt heb je ook twee accounts. Er dient een account nog geactiveerd te worden. Kan je nu nogmaals proberen om Toon te activeren met de code je hebt gekregen van Folkert ? Vervolgens dien je in te loggen met het email adres van Ziggo.

Groeten Chantal

@ChantalS

Activeren ging nu wel. Met de code van Folkert gedaan.
Geprobeerd in te loggen met ziggo emailadres, maar daarbij kreeg ik dezelfde melding.
Toch nog geprobeerd met het andere emailadres en, jawel, het werkt.

Heel erg bedank, Chantal!

Reageer