Toon app doet het niet | Eneco Community
beantwoord

Toon app doet het niet

  • 22 februari 2017
  • 10 reacties
  • 218 Bekeken

Sinds enkele dagen kan ik de app op zowel mijn telefoon als tablet niet gebruiken? Is er een storing of iets dergelijks?
icon

Beste antwoord door Brandje 22 februari 2017, 12:21

Heeft Toon wel verbinding met het Service Center?

Dan is nu je Toon aan de beurt om die een harde reset te geven.
Dus even je Toon module bij je CV 1 minuutje stroomloos maken en het mooist is dan om je modem tegelijkertijd ook (weer) even stroomloos te maken.

De bedoeling hiervan is dat Toon dan gedwongen wordt een nieuwe beveiligde verbinding met het Service Center op te bouwen.
Die verbinding is nodig voor het functioneren van je App's
Bekijk origineel

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

10 Reacties

Hoi @vanOversteeg,

Er is geen algemene storing!
Heb je als eerste je modem even stroomloos gemaakt?
Al gedaan
En wat heb je meer gedaan om het op te lossen?
App opnieuw geïnstalleerd en verder weet ik t niet
Heeft Toon wel verbinding met het Service Center?

Dan is nu je Toon aan de beurt om die een harde reset te geven.
Dus even je Toon module bij je CV 1 minuutje stroomloos maken en het mooist is dan om je modem tegelijkertijd ook (weer) even stroomloos te maken.

De bedoeling hiervan is dat Toon dan gedwongen wordt een nieuwe beveiligde verbinding met het Service Center op te bouwen.
Die verbinding is nodig voor het functioneren van je App's
Dank je!!
Graag gedaan!
Laat je even weten als het gelukt is?
Hij doet t weer
Kijk dat is goed om te horen!
Het is een beproefde methode!
Fijn dat het gelukt is.
Reputatie 1
Ook ik kan WEER niet op afstand TOON bedienen.