Toon app data wijkt af van data op Toon | Eneco Community
beantwoord

Toon app data wijkt af van data op Toon

  • 12 augustus 2019
  • 7 reacties
  • 171 Bekeken

Badge
mijn toon app op IOS geeft verkeerde data aan.
Tenperatuur en zonnenpanelen data komen niet overeen met Toon aan de muur.

Het is volgens de app Continue 28graden in huis.

App al opnieuw geïnstalleerd en paar keer opnieuw ingelogd.
icon

Beste antwoord door ChantalS 12 augustus 2019, 14:35

@V de Kock

Kan je Toon een reset geven en dan nogmaals controleren of de waardes overeenkomen ? Ook wil ik je vragen om de Cache van je telefoon te legen.

Groeten Chantal
Bekijk origineel

7 Reacties

Reputatie 7
Badge +2
@V de Kock

Graag kijk ik voor je wat de reden hiervan kan zijn. Voeg je klantnummer even toe aan je profiel.

Groeten Chantal
Badge
@V de Kock

Graag kijk ik voor je wat de reden hiervan kan zijn. Voeg je klantnummer even toe aan je profiel.

Groeten Chantal



Klantnummer toegevoegd aan profiel.
Reputatie 7
Badge +2
@V de Kock

Hartelijk dank voor het toevoegen van je klantnummer. Zo op het eerste zicht staat alles goed. Kan je een foto en printscreen toevoegen van het verschil? Graag ook de externe toegang aanzetten via Menu - Toon support - Externe toegang AAN.

Groeten Chantal
Badge

Reputatie 7
Badge +2
@V de Kock

Kan je Toon een reset geven en dan nogmaals controleren of de waardes overeenkomen ? Ook wil ik je vragen om de Cache van je telefoon te legen.

Groeten Chantal
Badge
het is gelukt, een simpele toon herstart was voldoende deze keer 🙈
dit heb ik vast eerder geprobeerd, maar nu werkte het wel
Reputatie 7
Badge +2
@V de Kock

Fijn dat alles weer naar wens werkt!

Groeten Chantal

Reageer