Toon App. | Eneco Community
beantwoord

Toon App.



Toon eerste bericht
Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

35 Reacties

Oké, maar bellen is zonde. 
Aan Danielle kan toch pb-tje worden verzonden?
Reputatie 6
Badge +1
Oké, maar bellen is zonde.
Aan Danielle kan toch pb-tje worden verzonden?


Dat is ook mogelijk, nadat hij zijn toon gerest heeft en het nogmaals geprobeerd heeft, zoals Danielle het heeft aangegeven in haar post.
Reputatie 7
Badge +6
@Martijnvanreuven,

Zoals in mijn vorige post en waar anderen in dit topic over praten is een reset. Heb je onderop Toon al op het knopje gedrukt zodat hij opnieuw gaat opstarten? En kan je mij dat aangeven zodat ik het verder na kan gaan?
Reputatie 7
Badge +6
Ik heb trouwens dit topic verplaatst, omdat het beter thuis hoort bij storingen en problemen.
Het ligt dus niet aan de Samsung Galaxy S4. De toon moest gereset worden en de toon app werkt uitstekend!
Bedankt voor alle berichten.
Het ligt dus niet aan de Samsung Galaxy S4. De toon moest gereset worden en de toon app werkt uitstekend!
Bedankt voor alle berichten.


Bedankt voor je terugkoppeling. 
Jammer dat je de reset niet eerder uitvoerde, terwijl het diverse keren is voorgesteld. 
Het ligt dus niet aan de Samsung Galaxy S4. De toon moest gereset worden en de toon app werkt uitstekend!
Bedankt voor alle berichten.


Bedankt voor je terugkoppeling. 
Jammer dat je de reset niet eerder uitvoerde, terwijl het diverse keren is voorgesteld. 


Niet gezien maar toch bedankt!
Reputatie 6
Badge +1
Het ligt dus niet aan de Samsung Galaxy S4. De toon moest gereset worden en de toon app werkt uitstekend!
Bedankt voor alle berichten.


Bedankt voor je terugkoppeling. 
Jammer dat je de reset niet eerder uitvoerde, terwijl het diverse keren is voorgesteld. 


Niet gezien maar toch bedankt!


Prima het is opgelost. Nu genieten van toon. Veel plezier er mee
Reputatie 4
Badge
Het ligt dus niet aan de Samsung Galaxy S4. De toon moest gereset worden en de toon app werkt uitstekend!
Bedankt voor alle berichten.
Kijk dat horen we graag, veel plezier met toon.
Het ligt dus niet aan de Samsung Galaxy S4. De toon moest gereset worden en de toon app werkt uitstekend!
Bedankt voor alle berichten.


Bedankt voor je terugkoppeling. 
Jammer dat je de reset niet eerder uitvoerde, terwijl het diverse keren is voorgesteld. 


Niet gezien maar toch bedankt!


Hoi Martijn,

Graag gedaan!
En nu genieten van Toon en de App!