toon app | Eneco Community
beantwoord

toon app

  • 16 december 2018
  • 2 reacties
  • 123 Bekeken

vanmorgen startte de toonapp niet op. van alles geprobeerd maar lukte niet. de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd maar kan nu niet inloggen in de toonapp geeft steeds dat ik een verkeerde gebruikersnaam of wachtwoord heb gebruikt. Terwijl ik er wel mee in mijn eneco kan komen.
groetjes
Marcel
icon

Beste antwoord door Glenn 17 december 2018, 08:54

@M.Ijsselstein

Stiekem toch niet een typfoutje gemaakt? ;)
Mag ik je in dit geval vragen om ook je Toon van een reset te voorzien en opnieuw proberen in te loggen?
Laat je me even weten of het is gelukt?

Groet,
Glenn
Bekijk origineel

2 Reacties

Reputatie 5
Badge
@M.Ijsselstein

Stiekem toch niet een typfoutje gemaakt? ;)
Mag ik je in dit geval vragen om ook je Toon van een reset te voorzien en opnieuw proberen in te loggen?
Laat je me even weten of het is gelukt?

Groet,
Glenn
Thanks
Inmiddels gelukt alles doet het weer.

Reageer