Toon app | Eneco Community
beantwoord

Toon app

  • 27 oktober 2018
  • 4 reacties
  • 123 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Als ik probeer in te loggen op de toon app krijg ik een foutmelding


Heb al met de klantenservice gebeld en die hebben toegang gedeblokkeerd maar is niet de oplossing. Wie weet wat ik kan doen?
icon

Beste antwoord door mAiden 27 oktober 2018, 22:29

Klinkt stom. Maar heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Bekijk origineel

4 Reacties

Reputatie 7
Badge +9
Klinkt stom. Maar heb je de app al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?
Ja, met hetzelfde resultaat.
Reputatie 7
Badge +9
Vanaf 12uur zal er vast een moderator / medewerker van Eneco hier aanwezig. Die kan vast wel even achter de schermen kijken wat er mis is gegaan.
@CvanL

Welkom! Ik ga je helpen om weer gebruik te kunnen maken van je Toon-app. Wat mij opvalt is, dat er sinds augustus een Toonabonnement loopt, maar Toon zelf niet geactiveerd is.
Er moet nog een activatieproces uitgevoerd worden, waarbij je een unieke activatiecode moet invullen. Heb je dit al eens gedaan? Zo niet, dit kan je zelf doen. Ik wil graag weten wat je precies om te Toonthermostaat ziet? Zodat ik je goed kan begeleiden,

Groet,
Dionne

Reageer