toon app

In de toon app krijg ik sinds vorige week de melding: de mobiele toegang op jouw Toon staat uit. Heb van alles al geprobeerd maar de melding blijft

9 Reacties

Reputatie 5
Badge
@Jkool1951

Welkom op het Toon Forum! Kan je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Ik kijk dan voor je na wat de oorzaak kan zijn zodat je de app weer kan gebruiken.

Groet,
Tina

Reputatie 4
@Jkool1951

Ik heb je bericht even aangepast. Om jouw privacy te bewaken is het verstandig geen klantnummer in het openbaar te delen 😉
Vanuit onze kant lijkt alles in orde te zijn. Toon maakt verbinding met het service center, dus zou daarmee de app moeten werken.

Mag ik je vragen welke Toon app je gebruikt (die met het vlammetje of met het Toon logo)?
Zou je je Toon een reset kunnen geven en kunnen kijken of je daarna kunt inloggen in de app?

Groet,
Glenn
Ik gebruik de app met het logi
Hoe reset ik toon
Reputatie 4
@Jkool1951

Goed om te weten welke app je gebruikt.
Toon kun je resetten voor de adapter van de ketelmodule kort uit het stopcontact te halen (deze vind je ij je cv ketel).
Kun je daarnaast ook je app verwijderen en opnieuw installeren?

Dan hebben we daarmee in ieder geval al wat stappen doorlopen om te kijken of daarmee de app weer gaat werken. Ik ben benieuwd.

Groet,
Glenn
App verwijderd en op nieuw geïnstalleerd , geen verbetering
Toon gereset en de app werkt weer, dank voor de support
Reputatie 4
@Jkool1951

Fijn te horen dat de reset heeft geholpen 😃
Als we nog iets voor je kunnen betekenen dan horen we dat natuurlijk graag.

Groet,
Glenn

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen