Toon app | Eneco Community
vraag

Toon app

Toon app werkt weer eens niet op Android beetje moe van

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

32 Reacties

Reputatie 1
Hier werkt de Toon app ook niet meer
Hier sinds gisteren al niet meer?
Hoe weet ik zeker dat het aan de app ligt en niet aan iets anders?
Reputatie 1
Badge
bij mij sinds donderdag weer niet goed. Elke keer resetten helpt niet
Wordt er nog wat aan gedaan.
De waardes van donderdag, de temperatuur van donderdag blijft staan.
Hier werkt de Toon app ook niet ... zeer irritant
Hier werkt de ToonApp ook niet meer. In het weekend dus kan niet bellen. Wordt er een beetje moe van, heel moe zelfs want laatste tijd telkens wel iets wat hapert aan mijn Toon.
Ja komt te vaak voor dat hij het niet doet ....
Hier zo juist Toon een restart gegeven .....nu via App zegt hij offline..... zooitje inpakken en inleveren... TROEP!!!!!
Badge +5
Hier zo juist Toon een restart gegeven .....nu via App zegt hij offline..... zooitje inpakken en inleveren... TROEP!!!!!

Is het nu echt nodig om zo vaak zoveel buitensporige reacties in diverse topics te plaatsen? Houdt het gezellig en maak de keuze voor jezelf maar laat anderen met rust. Het zegt veel meer over fam Riedijk dan over de thermostaat zelf of Eneco.
Het is al erg genoeg dat de storing zo vaak terugkomt.
Hoer werkt toon ook WEER niet! Echt een drama. Snel over naar de concurrent ??
Hier de hele dag geen probleem gehad qwa verbinding. ?
Hier ook geen toon app die werkt op Android.... heb de Toon al met het zwarte knopje gereset, stroom van het modem afgehaald, stekkers bij de ketel en meterkast uitgetrokken. Alles daarna weer opgestart en nog doet de app het niet. Toon is wel verbonden met het service centre.... Iemand van Eneco een idee hoe lang dit gaat duren???
App werkt wel maar geeft geen actuele waarden weer, doorklikken naar de trends laat wel de actuele stroom en gas waarden zien. Veranderen temperatuur op afstand lijkt niet mogelijk omdat status niet actueel wordt gehouden.
Toon opnieuw opgestart en werkt weer. ?? Maar vind het wel storend hoor. Gebeurd te vaak. Hoop dat er iets mee gedaan word in de toekomst. Las ook iets over een nieuwe app. We wachten het af.
Reputatie 1
Badge +1
De toon werk bij mij ook niet zins vamidag het is altijd in het weekend als de toon eruit licht
Hier werkt hij ook al weer niet
Voor de zoveelste keer
Toon werkt bij mij ook niet. Reset op toon of router uit en aan ook niet
Badge
App werkt hier in nijverdal ook weer eens niet.!
App werkt wel maar geeft geen actuele waarden weer, doorklikken naar de trends laat wel de actuele stroom en gas waarden zien. Veranderen temperatuur op afstand lijkt niet mogelijk omdat status niet actueel wordt gehouden.

Dit is hier ook het geval, sinds de software update van gisteren
Badge
Mijn IOS Toon app werkt ook niet goed, succes ingelogd maar geen informatie overzicht te zien.
Heb de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd met de hoop dat het over zou zijn, maar dat heeft niet geholpen
Ook bij mij werkt de app niet
Tevens werken de weer en file meldingen niet
Badge
Met mijn andere Android Toon app is niks asn de hand! Vreemd....
Reputatie 1
Badge +1
Ook bij is de toon app even goed van ochten nu licht er weer uit ik heb de toon. 30 sec van de stroom gehad maar niks helpt het is wel zootje bij eneco ih wortd tijd de boel op te zeggen
W jeeninga
Ik heb waarschijnlijk hetzelfde probleem; mijn toon app geeft geen actuele waarden, wel als je erop klikt. Wat is hier aan te doen?
Reputatie 4
Badge +4
Ook hier geen verbinding met Toon sinds zaterdag. App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd, echter geen resultaat. IOS besturingssysteem.
Kan een moderator hierop reageren svp!

Om het overzichtelijk gehouden verzoek ik een moderator één topic te maken van deze storing onder de naam STORING APP TOON OP AFSTAND.Het betreft dit topic, topic: Toon app doet het niet en topic: Toon app werkt niet.