Toon Android app: Waardeloos dat hij de helft van de tijd niet werkt | Eneco Community
vraag

Toon Android app: Waardeloos dat hij de helft van de tijd niet werkt

Toon eerste bericht

33 Reacties

Klopt allemaal.
Vandaar dat de meeste beta testers ook aangaven: te snel in de store gezet.
De Hybride App is verre van af.
Maar op onderdelen werkt zeker op de  Iphone®️ versie 2.88.0 verder perfect.
De uitrol is vermoedelijk bespoedigd om meer cases mbt de VC te genereren.
Badge
Ik ervaar (nieuwe gebruiker met Samsung Galaxy S7) de problemen die ik in deze discussie lees. Aangezien de discussie 3 maanden geleden stopte vroeg ik mij af of iemand ditzelfde heeft? Ga het zo ook even testen op de S8 (met Android 8.0) ook problemen geeft.
Je sluit aan in een topic wat idd reeds 3 maanden stil ligt. Kijk eens in de andere topic’s over de nieuwe hybride App; de testers/ innovators zijn al met versie 2.181.0 bezig.
Dat wil niet zeggen dat alles nu perfect werkt, maar er is een erg groot verschil met de in dit topic genoemde versie.

Overigens werd ook een soort workaround genoemd met de < handeling.
Werkt dat niet op jouw Android toestel?
Badge +3
agejellema wrote:

Ik ervaar (nieuwe gebruiker met Samsung Galaxy S7) de problemen die ik in deze discussie lees. Aangezien de discussie 3 maanden geleden stopte vroeg ik mij af of iemand ditzelfde heeft? Ga het zo ook even testen op de S8 (met Android 8.0) ook problemen geeft.

Hoi, probeer eens het volgende, ga naar instellingen / apparaat onderhoud/ klik links onder op de batterij / scroll helemaal naar onderen en klik op niet gecontroleerde app's/ klik rechts boven op de puntjes en op app toevoegen kies dan de Toon app. Hierna gaat die niet meer in de slaapstand. Hier werkt de App op de s6 edge en de note 8 goed succes grt. Hans
Hans wrote:

agejellema wrote:

Hoi, probeer eens het volgende, ga naar instellingen / apparaat onderhoud/ klik links onder op de batterij / scroll helemaal naar onderen en klik op niet gecontroleerde app's/ klik rechts boven op de puntjes en op app toevoegen kies dan de Toon app. Hierna gaat die niet meer in de slaapstand. Hier werkt de App op de s6 edge en de note 8 goed succes grt. Hans

Hoi Hans,

Top dat je deze werkwijze even stap voor stap hier meldt. ??
Heeft dat met het Doze-verhaal te maken?

Hopelijk heeft @agejellema hier ook baat bij.
Badge +3
Brandje wrote:

Hans wrote:

agejellema wrote:

Hoi Hans,

Top dat je deze werkwijze even stap voor stap hier meldt. ??
Heeft dat met het Doze-verhaal te maken?

Hopelijk heeft @agejellema hier ook baat bij.

Hoi Brandje,
Tegenwoordig worden app's in sluimerstand gezet om de batterij duur te verbeteren maar je kunt zelf bepalen welke wel of niet ik krijg een melding ervan en kun je toestaan of weigeren. Het werkt opzich best goed. Ik kwam er achter doordat mijn wekker het niet deed dus ook die maar uit de sluimer stand gehaald gelukkig kwam ik daar achter met testen van de wekker. Zo ook met mijn Bluetooth app. Die deed het ook niet meer ik heb Bluetooth altijd uit staan en als ik ga rijden schakelt die Bluetooth aan en koppelt hij mijn carkit automatisch en als ik thuis ben schakelt hij na 10 min. Bluetooth weer uit. Groetjes maar weer.
Badge
Dag Hans en Brandje,

Helaas heeft de Slaapstand truuc niet geholpen. heb maar eens opnieuw geïnstalleerd maar mocht ook niet baten. Ideeën? Ik nog maar eens wat andere devices uitproberen.

Gr.

Jammer dat je daar heen baat bij hebt.
Ik ben benieuwd naar wat je ervaart bij de andere devices.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen