Toon activatie code word niet gevraagd na fabrieks herstel | Eneco Community
beantwoord

Toon activatie code word niet gevraagd na fabrieks herstel

• 4 juni 2019
  • 6 reacties
  • 194 Bekeken

Reputatie 1
Ik wil graag de activatie code ingeven ,maar de toon vraagt er niet om
wie kan helpen?
icon

Beste antwoord door Brandje 4 juni 2019, 21:36

Hoi Peter,
Is dit een 2e hands Toon®️?
Ik denk ja, dan dient deze eerst van de vorige eigenaar ontkoppeld te worden.
Je hebt al een abo dus een moderator kan dat morgen via dit topic voor je regelen. Hij/zij vraagt daartoe het displaynr van je Toon®️. Dat staat op de sticker op de achterzijde Toon®️.
Als je na deze ontkoppeling je Toon®️ een fabrieksherstel geeft dan zal je zien dat je Toon nu wel om de activatiecode vraagt.
Bekijk origineel

6 Reacties

Hoi Peter,
Is dit een 2e hands Toon®️?
Ik denk ja, dan dient deze eerst van de vorige eigenaar ontkoppeld te worden.
Je hebt al een abo dus een moderator kan dat morgen via dit topic voor je regelen. Hij/zij vraagt daartoe het displaynr van je Toon®️. Dat staat op de sticker op de achterzijde Toon®️.
Als je na deze ontkoppeling je Toon®️ een fabrieksherstel geeft dan zal je zien dat je Toon nu wel om de activatiecode vraagt.
Reputatie 6
Badge
Goedemorgen @peterweel

Wil je met mij de displaycode achterop je Toon delen via een pb, zodat ik kan nagaan of het display juist is ontkoppeld van de vorige eigenaar?

Groet. Urgel
Reputatie 1
goeiemorgen Urgel

Ik heb je de PB gestuurd

bedankt voor je reactie
Reputatie 6
Badge
@peterweel

You are ready to go! Als je nu wederom een fabrieksherstel opstart zal er wel gevraagd worden om je activatiecode 😃.

Groet. Urgel
Reputatie 1
Bedankt Urgel,
het is gelukt 🙂
Reputatie 6
Badge
@peterweel

Dat is mooi nieuws 🎊. Graag gedaan uiteraard en heel veel plezier met Toon 😀

Groet. Urgel

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen