Toon | Eneco Community
vraag

Toon

Sinds een update werkt de toon app niet meer op mijn tablet, geeft aan dat er geen internetverbinding is. Die is er zeker wel want alle andere apps werken gewoon. Vind het sowieso allemaal een beetje vaag, toen ik mij aan wilde melden op dit forum, moest dat via facebook. Ik kreeg als melding dat Eneco mijn e-mail adres niet herkende, ik log met dat adres gewoon in op Mijn Eneco dus volgens mij zijn app van Toon en Eneco een beetje in de war.

3 Reacties

dat andere apps het wel doen zegt niets. Belangerijk is te weten of toon verbonden is met het servicecenter?. Pas dan kan de app connecten en opstarten.

wat zie je als je binnen toon in het menu internet ga?. Staat daar servicecenter dan ligt de oorzaak ergens anders. Staat er internet dan is toon offline bij eneco.

probeer in iedewgeval met je modem te herstarten en toon opnieuw te laten verbonden met het internet. Na nieuwe connectie kan het een paar monuten duren voordat toon berbonding heeft met het sc

gaat het om deze melding

Reputatie 6
Badge +1
Beste @zhenny,

Welkom op het forum. Begrijpelijk dat je Toon op afstand wilt bedienen. Wat ik kan zien is dat Toon inderdaad verbinding heeft met internet. Ik wil je vragen om de app volledig te verwijderen en weer te installeren en Toon een reset te geven door de ketelmodule bij de ketel 30 seconden van de stroom te halen.

Laat even weten of dit de oplossing is.

Groeten Chantal
Bedankt voor de reacties. Ik denk dat het aan mijn tablet ligt. Toon heeft gewoon contact met het service center en op mijn telefoon doet de app het wel. Wellicht is mijn tablet niet compatible meer na de update. Hij is al een aantal jaren oud.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen