Toon | Eneco Community
vraag

Toon

• 11 oktober 2016
  • 4 reacties
  • 89 Bekeken

Heel de zomer gebruik ik nauwelijks toon. Nu had ik de kachel aangezet. Ja via de toon en niet mobiel. Ik loop ook wel eens gewoon naar toon.
Maaaaar ja maaaar toen ik naar de 3de etage liep om daar naar bed te gaan hoorde ik dat de kachel nog aan stond. Dus pak me s7 samsung edge nee gelukkig niet de Note 7 want dan had ik geen kachel nodig. Zet ik dus dacht ik mijn kachel op slaap stand. Ja daaaaggg werk voor geen meter. Hallo toon....gaat het nu eens naar behoren werken of denk je ja ach betalen maar en zie allemaal maar. Niet funny dit. Anno 2017 alles wat er gemaakt en gedaan word lijkt wel of we niets meer normaal kunnen laten werken. Doe er wat aan. Aub.

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

4 Reacties

Misschien denken ze bij Eneco: "hoe lossen we deze storing op"

Dus kijk eens in dat topic hoe de vlag er voor staat:

https://forum.eneco.nl/storingen-problemen-112/storing-servicecenter-09-10-2016-update-1059-11959

Overigens snap ik niet waarom je Toon®️ erbij haalt, daar is niets mis mee.
Tja je kan 'm ff op afstand niet uitzetten, maar bedienen op Toon®️ zelf is geen enkel probleem.
Als je slim bent zet je Toon®️ 30 minuten voordat je naar bed gaat op Slapen, toch?
Kan je ook door het programma laten doen, kan je 'm ook niet vergeten.....

Zo even wat tips om het gemis op te vangen!
Ja maar laat toon dan niet zeggen dat het met de app werkt. Want sinds de nieuwe update werkt het dus niet meer. En als ik hem met de hand moet gaan bedienen hoef ik geen 3.50 per maand te betalen dan neem ik gewoon een honeywell thermostaat knop. Simpel geen geouwehoer 20 is 20 23 is 23 en uit is uit. Dusssss
Badge +5
Ja maar laat toon dan niet zeggen dat het met de app werkt. Want sinds de nieuwe update werkt het dus niet meer. En als ik hem met de hand moet gaan bedienen hoef ik geen 3.50 per maand te betalen dan neem ik gewoon een honeywell thermostaat knop. Simpel geen geouwehoer 20 is 20 23 is 23 en uit is uit. Dusssss

Grapje!: Dussss een klap is geen kus, een aap is geen mus maar een roofvogel en vliegt van tak tot tak en legt eieren in de boom. Even tussendoor moet wel kunnen, toch?;)

Zoals je het nu verwoord lijkt het net of het aan de nieuwe update ligt en dat is uiteraard niet zo.
Verder trek je mijn bericht uit z'n verband, want normaliter werkt Toon prima met z'n App, inderdaad nu even niet en tijdens die periode heb je nog steeds een Toon die werkt en doet wat ie moet doen en zit je niet in de kou.
Dus..............Ergo........, het ging even over de bediening van Toon tijdens deze storing...........

En omdat de App het even niet doet ga je meteen weer terug naar je ouwe Honeywell?
Lijkt mij wat overdreven!

Straks is de storing voorbij en geniet je weer met volle teugen van de mogelijkheden van je App met je Toon.:D

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen