Toon | Eneco Community

Toon

• 16 mei 2016
  • 6 reacties
  • 181 Bekeken

Ik krijg continue het opstartscherm. Al diverse dingen geprobeerd. Resetten, adapter er even uit, wifi restten, niets helpt. Alleen als ik Toon langere tijd van de wandplaat afhaal en dan terug plaats, werkt hij weer voor een half tot een uur. Wat kan ik nog doen?

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

6 Reacties

Hier een voorbeeldje:

http://www.allesoverdraadloosinternet.nl/draadloos-installeren/vast-ip-adres-instellen/
Dat kan elk moment gebeuren.
De methode van statisch maken verschilt per modem.
Gewoon even Googlen en je ziet hoe de werkwijze is.
Vind je het eng; dan niet doen en een kennis vragen het te regelen; het is een werkje van niets als je de kennis hebt.
Kan dat dan ineens gebeuren? Hij heeft het al die tijd goed gedaan. Hoe doe je dat, een IPadres statisch maken?
Geef Toon®️ eens een harde reset en geef je modem ook een nieuwe opstart.

Dat steeds op starten van Toon®️ geeft aan dathij problemen heeft met het verkrijgen van een IPadres.

Het IPadres statisch maken van Toon®️ in je router lost dit meestal op.
Reputatie 7
Badge +9
Hardreset al is uitgevoerd? Dit doe je doormiddel van de CV module 1min stroomloos te maken.. Als je de CV-Module er weer in doet, kan het opstarten zo 20min duren, dus laat Toon even met rust..

Al is een ander stopcontact geprobeerd voor de CV-Module? Misschien dat er stroomdips in zitten daar, Waardoor Toon steeds herstart.. Desnoods trek je even een verlengsnoer, om het zo uit te sluiten 🙂
Geef Toon®️ eens een harde reset en geef je modem ook een nieuwe opstart.

Dat steeds op starten van Toon®️ geeft aan dathij problemen heeft met het verkrijgen van een IPadres.

Het IPadres statisch maken van Toon®️ in je router lost dit meestal op.

Overigens is het heel onverstandig een harde reset te geven door Toon®️ van z'n wandplaat te trekken. Beschadigingen liggen op de loer. De CV module van Toon even 1 minuutje stroomloos maken is veel minder belastend.