Toon | Eneco Community
vraag

Toon

• 12 april 2016
  • 8 reacties
  • 160 Bekeken

Wij zijn na een aantal maanden bij Energiedirect gezeten te hebben weer terug bij eneco..Vanaf 5 April..Alleen heb ik nog geen inzicht in mijn verbruik op de toon.
Hij werk nog steeds als alleen thermostaat..
Hoe kan ik dat activeren?
Ik hoor graag van u,

Mvg,
SJ Koemans

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

8 Reacties

Ik vermoed dat je bedoelt dat je een abonnement ad €3,50 per maand wilt nemen.
Dat kan je hier regelen.

Als een moderator je bericht heeft gelezen, dan zal hij/zij dat in orde maken.
Ja ik heb altijd een abbonement gehad, maar doordat we overgestapt zijn is die opgezegd..Nu zijn we terug bij eneco, alleen Toon werkt nog niet.....
Oké dan is het duidelijk; ook straks voor een moderator.
Hopelijk reageert die nog voor 18:00 uur, anders zal je tot morgen moeten wachten.
Reputatie 7
Badge +8
Is het niet zo dat meneer nu weer word gezien als een "Nieuwe" klant Brandje? Dat zou dan toch ook betekenen dat Status Verbruik pas na 1 maand zichtbaar is, dus ik gok rond 5mei? Overigens zou TS dit zelf ook kunnen controleren, door bij Toon naar Menu >> Status Verbruik te gaan.. Hier zou Toon aangeven, per wanneer Toon u verbruik monitort 🙂
Hier heb ik gewoon even gebeld naar de zogeheten actievatielijn. en was het abonnement direct weer actief. Het kan wel tot enkele uren duren voor het ook op toon actief is.
Reputatie 7
Badge +8
Hier heb ik gewoon even gebeld naar de zogeheten actievatielijn. en was het abonnement direct weer actief. Het kan wel tot enkele uren duren voor het ook op toon actief is.

Neem aan dat je geen overstap had met een nieuwe energieleverancier ? Bij jou was het gewoon een verhuizing, en je nam Eneco mee? Of vergis ik me nu?

Bij TS is er sprake van eerst Eneco, toen overgestapt naar Energiedirect (Dus contract bij eneco zou neem ik aan zijn opgezegd.), en nu weer terug bij Eneco.
Is het niet zo dat meneer nu weer word gezien als een "Nieuwe" klant Brandje? Dat zou dan toch ook betekenen dat Status Verbruik pas na 1 maand zichtbaar is, dus ik gok rond 5mei? Overigens zou TS dit zelf ook kunnen controleren, door bij Toon naar Menu >> Status Verbruik te gaan.. Hier zou Toon aangeven, per wanneer Toon u verbruik monitort :)

Status verbruik is inderdaad pas in het opvolgende maand zichtbaar. er hoeft geen volle maand te zijn voor vergelijk.

Alle overige verbruiken zijn na 2 dgn kompleet en actueel zichtbaar
Is het niet zo dat meneer nu weer word gezien als een "Nieuwe" klant Brandje? Dat zou dan toch ook betekenen dat Status Verbruik pas na 1 maand zichtbaar is, dus ik gok rond 5mei? Overigens zou TS dit zelf ook kunnen controleren, door bij Toon naar Menu >> Status Verbruik te gaan.. Hier zou Toon aangeven, per wanneer Toon u verbruik monitort :)

Uiteraard wordt decors als een nieuwe klant gezien.
Nadat het abo actief is gemaakt zal de volgende dag de verbruiken weer zichtbaar zijn.
De status balk zal voor zover ik weet per 1 mei gewoon werken.