Toestemming voor ketelinformatie komt steeds weer terug | Eneco Community
beantwoord

Toestemming voor ketelinformatie komt steeds weer terug

• 6 augustus 2019
  • 36 reacties
  • 876 Bekeken

Toon eerste bericht

36 Reacties

@Aaipad

Dat is jammer dat het bij jou niet is opgelost. Kan je ons op de hoogte houden?

Alvast bedankt

Tina

@Folkert @TinaC, gisteravond met Toon een herstart gedaan (voor de zekerheid). Zojuist weer toestemming moeten geven. Nog niet opgelost.
Toegang staat nog open.
Reputatie 7
Badge +2
Goedemorgen @Aaipad

Bedankt voor het doorgeven. Ik heb de melding gemaakt naar de softwarebeheerders. We gaan verder met onderzoeken.

Groet. Urgel
Reputatie 7
Badge +2
@Aart1943

Er is een terugkoppeling van de softwarebeheerders. Wat betreft de waterdruk, Toon leest alleen uit wat de ketel doorstuurt. Nu is het vermoeden dat de waterdruk in werkelijkheid tussen 1,9 en 2,0 ligt, maar de afwijking kan komen door hoe de OpenTherm protocol het nummer afrond t.o.v. hoe de ketel het nummer afrond. Hiervoor kun je dus het beste contact opnemen met Intergas.

Groet. Urgel
Reputatie 1
Badge
Bedankt voor de informatie.
Reputatie 1
Badge
Helaas, dacht dat het probleem opgelost was. Heb de laatste twee dagen toch weer toestemming moeten geven. Externe toegang staat aan.
Als veldtester heb ik inmiddels bericht gehad dat de fix voor deze bug gemaakt is.
In een volgende software update wordt deze verwerkt. 😀
Dus nog even geduld en er verder maar geen aandacht meer aan schenken. 😉
Reputatie 6
Badge +1
@Brandje

😂 je bent me voor. Ik krijg ook de melding dat er een fix in de maak is. @Aaipad @Aart1943 in de eerstvolgende update is het opgelost.

Groeten, Tina
Reputatie 1
Badge
We wachten rustig af.
@Brandje

😂 je bent me voor. Ik krijg ook de melding dat er een fix in de maak is. @Aaipad @Aart1943 in de eerstvolgende update is het opgelost.

Groeten, Tina

De eerstvolgende update was 5.13.9. Daarin zat hij kennelijk niet. Is al bekend wanneer de fix wordt uitgeleverd?
Reputatie 7
Badge +6
@Aaipad

Hij zit inderdaad niet in 5.13, de verwachting is dat deze fix meekomt in de volgende update.
@Aaipad

Hij zit inderdaad niet in 5.13, de verwachting is dat deze fix meekomt in de volgende update.

Da's mooi. Die gaat automatisch 😉

Reageer