Toestemming voor ketelinformatie komt steeds weer terug | Eneco Community
beantwoord

Toestemming voor ketelinformatie komt steeds weer terug

• 6 augustus 2019
  • 36 reacties
  • 876 Bekeken

Waarom moet ik bij iedere controle van mijn ketelinformatie (b.v. omdat ik wil zien wat de waterdruk is) toestemming geven dat Eneco mijn gegevens mag gebruiken? Eenmaal toestemming vragen bij het invoeren van mijn ketelinformatie lijkt mij voldoende!

icon

Beste antwoord door TinaC 16 augustus 2019, 09:56

@Brandje

😂 je bent me voor. Ik krijg ook de melding dat er een fix in de maak is. @Aaipad @Aart1943 in de eerstvolgende update is het opgelost.

Groeten, Tina
Bekijk origineel

36 Reacties

Hier steekt dit euvel (helaas) ook af en toe de kop op!
Vanmorgen bv ook weer, maar kan ook gelegen hebben in een tijdelijke uitval bij veldtesters van de connectie met het SC.
Reputatie 1
Badge
Bij mij helaas ook het geval.
Reputatie 6
Badge +1
@Aaipad @Brandje @Aart1943

Ik heb de vraag uitstaan. Zodra ik wat hoor kom ik hierop terug.

Groeten, Tina
Hoi @TinaC

Nog even een aanvulling.

Vanmorgen weer het CV-ketel profiel aangeklikt.
En wederom moest ik toestemming verlenen.
Het lijkt er op dat dit dus structureel is.

Vreemd daarbij is dat als je vooraf de App gebruikt en de CV-ketel module aanklikt er wel normaal een reactie komt.
Reputatie 6
Badge +2
@Aaipad @Aart1943

Kunnen jullie de externe toegang aan zetten ? Dit gaat via Menu - Toon support - Externe toegang AAN. Dan kunnen de softwarebeheerders dit verder onderzoeken. Ook willen we graag weten om welke CV-ketel het gaat.

@Brandje
Gezien je veldtester bent raad ik je aan om een melding te maken via het voor jou bekende kanaal.

Groeten Chantal
@Brandje

Gezien je veldtester bent raad ik je aan om een melding te maken via het voor jou bekende kanaal.

Ook willen we graag weten om welke Cv-ketel het gaat.

Groeten Chantal

Hoi @ChantalS ,

Je hebt uiteraard gelijk. 👏
Ik heb daarom gelijk, onder verwijzing naar dit topic, daar ook een bug melding gedaan.
Reputatie 1
Badge
Bij mij helaas ook het geval.
Aanvulling: alles lijikt nu normaal te werken.
Hier helaas niet!
Er moest vanmorgen weer toestemming verleend worden.
Het is dus echt een structureel probleem.
Helaas heeft Quby op mijn melding nog niet gereageerd.
Update:
-het is bij Quby nu ook in behandeling.
Reputatie 1
Badge
Helaas, vanmorgen moest ik me weer aanmelden. Probleem is dus niet opgelost.
Reputatie 6
Badge +1
@Aart1943

Kan je voor ons de externe toegang aanzetten via Toon Support? Ook wil ik graag weten wat het merk, type en bouwjaar is van de ketel. Met die info vraag ik of de softwarebeheerders het nakijken.

Alvast bedankt.

Tina
Reputatie 1
Badge
Externe toegang staat aan
ketel is intergas kombi kompact hre 36/30
bouwjaar 2018
@Aaipad @Aart1943

Kunnen jullie de externe toegang aan zetten ? Dit gaat via Menu - Toon support - Externe toegang AAN. Dan kunnen de softwarebeheerders dit verder onderzoeken. Ook willen we graag weten om welke CV-ketel het gaat.

Groeten Chantal

@ChantalS en @TinaC de externe toegang staat aan.
Ketel is een AWB ThermoElegance Advance CW5.
Reputatie 6
Badge +1
@Aaipad & @Aart1943

Bedankt voor het aanzetten en de benodigde info. Het wordt voor jullie uitgezocht. Ik hou jullie op de hoogte.

Groeten, Tina
Reputatie 7
Badge +6
@Aaipad & Aart1943

Er is een wijziging geweest in de dienst die de ketelinformatie beheert. Willen jullie nakijken of het probleem is opgelost voor jullie? Ik verneem het graag van jullie.
Reputatie 1
Badge
Er is nu iets vreemds aan de hand. Eerst waren ketel en toon gelijk, beiden 2,0 bar.
Nu geeft de ketel 2,0 bar aan en toon 1,9 bar.
Reputatie 7
Badge +6
@Aart1943

Komen andere zaken zoals verbruik en dergelijke wel overeen op Toon en op je app of zie je daar ook verschil? Kun je Toon hiervoor eens opnieuw opstarten, via Menu > Instellingen > Software?
Reputatie 1
Badge
Alle andere zaken komen overeen. Na herstart was de waterdruk op toon en op de app ineens 2,0 bar. Met de waarschuwing dat de druk te hoog was. Toen ik daarna Nog een keer keek, was zowel op toon als op de app de druk weer 1,9 bar. Ketel nog steeds 2.0 bar.
Reputatie 7
Badge +6
@Aart1943

Zie je nu nog steeds onderscheid tussen wat de app van Toon en Toon zelf aangeven en tussen je ketel? Is het mogelijk om daar een foto van te plaatsen? Ook wil ik graag weten welk merk en type ketel je hebt en uit welk jaar deze komt. Kun je ook de externe toegang klantenservice aanzetten?
Reputatie 1
Badge
Er bestaat nog steeds verschil tussen ketel en toon
ketel : intergas kombi kompakt hre 36/30
externe toegang staat aan

Reputatie 1
Badge
Nb. Jaar ketel 2018
Reputatie 6
Badge +1
@Aart1943

Bedankt voor de foto's. Ik koppel dit gelijk terug naar de softwarebeheerders. Is het constant om toestemming vragen wel opgelost na de doorgevoerde wijziging?

Groeten, Tina
Reputatie 1
Badge
Ja dat is opgelost.
@Folkert, ik moest zojuist wederom toestemming geven. Ik zal de komende dagen monitoren of dit ophoudt of toch nog plaatsvindt.
Reputatie 6
Badge +1
@Aaipad

Dat is jammer dat het bij jou niet is opgelost. Kan je ons op de hoogte houden?

Alvast bedankt

Tina

Reageer