Tijd en datum staan verkeerd op Toon | Eneco Community
beantwoord

Tijd en datum staan verkeerd op Toon

De tijd en datum op mijn Toon staan verkeerd, vanaf het moment van installatie al vandaag.. Hoe zet ik de tijd goed? Hij staat nu op 21 januari 2016 20,56
icon

Beste antwoord door Danielle 30 juni 2017, 10:45

@Thorgardian,

Niet zo fijn dat je de verkeerde tijd en datum ziet. Heb je een reset van het modem al geprobeerd en een harde reset van Toon? Dat wil ook nog wel eens helpen.
Mocht dat niet baten dan ga ik er verder mee voor je! Kun je je klantnummer toevoegen aan jouw profiel hier op het forum?
Bekijk origineel

11 Reacties

Dat kan je niet zelf.
Normaliter haalt Toon de datum en tijd via het internet op.

Ik zou in ieder geval via menu/support de externe klanten toegang even aanzetten, zodat Eneco op afstand de zaak kan bekijken.
Reputatie 4
Badge +3
Is de internet verbinding nu wel goed?
Dank voor jullie reacties. De toegang heb ik open gezet, maar op de Toon is het nog steeds 21 januari 2016 en de tijd klopt nog steeds niet met die op de pc
Prima!
Helaas komt dit issue soms voor, maar Eneco kan het op afstand voor je regelen.
Komt goed!
Er is niks mis met mijn internet hr. Booij
Reputatie 4
Badge +3
Werken alle functies op de Toon waar een internet verbinding voor nodig is wel goed? b.v buienradar?
Reputatie 4
Badge +3
Het MODEM terugzetten naar fabrieks instellingen. NIET DE TOON!!!!
Voor zover ik kan zien werkt verder alles goed.
Hoe zet ik dat modem terug? Moet ik dan iets op het modem indrukken? En is dat het modem dat in de meterkast op de slimme meter aangesloten zit?
Reputatie 7
Badge +9
Modem hoef je niet terug te zetten..
Een medewerker (Moderator) van Eneco kan op Afstand jou tijd en datum goedzetten.. Komt goed vandaag.
Reputatie 7
Badge +6
@Thorgardian,

Niet zo fijn dat je de verkeerde tijd en datum ziet. Heb je een reset van het modem al geprobeerd en een harde reset van Toon? Dat wil ook nog wel eens helpen.
Mocht dat niet baten dan ga ik er verder mee voor je! Kun je je klantnummer toevoegen aan jouw profiel hier op het forum?
Erica van het supportteam op facebook heeft het voor me opgelost. De reset van het internetmodem was de oplossing.

Met dank voor de snelle afhandeling.... 😃

Reageer