Themp op Toon te hoog | Eneco Community
vraag

Themp op Toon te hoog

Reputatie 2
Badge
Ik heb nu mijn toon 2. 14 dagen aan de muur hangen , en nog steeds geeft mijn toon niet de juiste temp aan verschil bij 20 gr is 1,5 graad te hoog 20 gr in huis geeft toon 21,5 aan , in de ochtend is het andersom toon geeft aan 17 gr in huis is het dan 18,5 . Wat gaat hier niet goed?

6 Reacties

Reputatie 2
Badge
Hoe hoger de themp , des te meer verschil
Dus een kleine temperatuur correctie aanbrengen, toch?
Reputatie 2
Badge
Dus een kleine temperatuur correctie aanbrengen, toch?
wat is kleine correctie, vanaf 20 gr geeft hij 1,5 gr te veel beneden 20 gr 1 gr te weinig ?
Ik adviseer altijd in kleine stapjes van 0,5 grd en dan een paar dagen afwachten hoe Toon®️ daarop acteert en eventueel weer de correctie iets verhogen.
Ik mijn vroegere Toon1 moest ik zelfs 1,5 corrigeren.
Reputatie 5
Badge +1
@F.J. Verpoorten

Ik zie dat je ook gebeld hebt met de Klantenservice ivm verwarmingsklachten. Hier hebben we een monteur voor aangestuurd. Heeft hij ook naar dit probleem gekeken?

Groet,

Tina
Reputatie 2
Badge
@F.J. Verpoorten

Ik zie dat je ook gebeld hebt met de Klantenservice ivm verwarmingsklachten. Hier hebben we een monteur voor aangestuurd. Heeft hij ook naar dit probleem gekeken?

Groet,

Tina. Is in principe opgelost, bedankt

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen